Beantwoord

Afspraak niet nagekomen

  • 8 September 2022
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Tussen 12.00 en 15.00 komen ze de nieuwe glasvezel kabel in huis aansluiten. NOT! Speciaal de hele middag thuis voor gezten. Wordt ik vanzelf weer gebeld voor een nieuwe afspraak?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 September 2022, 20:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JanSchipperjr 

Indien je het telefoonnummer van de aannemer hebt of kan vinden dan zou je morgenochtend het best even kunnen bellen om te vragen hoe nu verder?

Hallo @JanSchipperjr 

Indien je het telefoonnummer van de aannemer hebt of kan vinden dan zou je morgenochtend het best even kunnen bellen om te vragen hoe nu verder?

Ja natuurlijk, zij komen niet opdagen, laten niets van ze horen en dan moet ik gaan bellen.
Ik ben gekke Henkie niet. (Sorry Henk)
 

Reputatie 7

Hi @JanSchipperjr, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😊

Heel goed dat je via deze weg meteen aan de bel trekt! Excuses voor deze ervaring, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ben dan ook gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om te zien of ik hier meer informatie over terug kan vinden. Ik durf niet te zeggen waarom er gisteren niemand kwam, maar ik zie wel dat de afspraak is verschoven naar vandaag. Ben je vandaag ook thuis toevallig? Ik hoor heel graag van je of je vandaag inderdaad bezoek hebt gekregen. Zo niet, dan ga ik hier voor je achteraan. Ik wil namelijk dat je weet waar je aan toe bent! 

Hi @JanSchipperjr, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😊

Heel goed dat je via deze weg meteen aan de bel trekt! Excuses voor deze ervaring, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ben dan ook gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om te zien of ik hier meer informatie over terug kan vinden. Ik durf niet te zeggen waarom er gisteren niemand kwam, maar ik zie wel dat de afspraak is verschoven naar vandaag. Ben je vandaag ook thuis toevallig? Ik hoor heel graag van je of je vandaag inderdaad bezoek hebt gekregen. Zo niet, dan ga ik hier voor je achteraan. Ik wil namelijk dat je weet waar je aan toe bent! 

Beste Lisa,
Vandaag was ik nog vrij en thuis maar er is niemand langs geweest.
Ik vind dit wel echt heel slecht hoor. 
En volgende week moet ik de hele week werken dus dan hoeven ze echt niet langs te komen.
19 of 20 sept. kan pas weer.
 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JanSchipperjr,

Goed dat je dit aangeeft en sorry dat je niemand langs hebt zien komen, ik durf ook niet precies te zeggen wat er gisteren gebeurd is aangezien wij nog geen afmelding hebben ontvangen. Wij proberen altijd van te voren aan te geven wanneer de aannemer langskomt, ik zal dit zeker als verbeterpunt meenemen in onze communicatie!

Dit komt sowieso goed en voor nu wens ik je nog veel plezier toe dit weekend. 🙂

Beste T-Mobile,
Ik wacht af of er nu wel van te voren contact met me wordt opgenomen voor een nieuwe afspraak.
Maar wat ik al zei deze week is geen optie.
Fijne dag.

Reageer