Al 12 dagen zonder internet

  • 6 February 2023
  • 34 reacties
  • 457 Bekeken

Inmiddels 12 dagen zonder internet door een onbekend oorzaak. na meerdere malen KS en KPN netwerk belle, niemand kan achterhalen wat er is gebeurd! Monteur zegt alles bij mij prima staat, hij heeft ook het patch kast gecheckt, die was ook in orde. Misschien ligt aan KPN zei ie.

na dage wachten en bellen KPN zonder aankondiging de ticket afgesloten, het antwoord op de ticket: alles staat prima.

Ik zag veel topics met hetzelfde verhaal maar ik wil mijn verhaal alsnog vertellen.

niemand weet wat er is gebeurd na bijna 5 jaar klant te zijn bij t-mobile en tot 12 dag geleden met 0 issue, opeens geen internet meer en precies op de dag dat t-mobile het geld van mijn rekening heeft afgeschreven. 

Thuiswerken met hotspot en vpn werkt niet soepel! 

Kan hier een moderetor mij helpen? 

 

Demi van Odido 1 jaar geleden

@mdastanfar Ik heb gelijk voor je gekeken. Zo te zien is de netwerkbeheerder ingeshakeld en gaan zij contact met jou opnemen voor het maken van een afspraak. Houd er rekening mee dat ze anoniem kunnen bellen. Hopelijk is het na de afspraak helemaal opgelost!

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mdastanfar, ik vind dit oprecht heel vervelend dat dit opnieuw kan gebeuren. Ik zie dat er al een ticket is geopend hiervoor. Onze techneuten gaan voor je aan de slag.

 

Wat ik wel raar vindt is dat het FO lampje helemaal uit is, zou je het een en anders kunnen nakijken voor mij? Deze hoort namelijk te branden of te knipperen. 

 

  1. Controleer of de glasvezelkabel correct is aangesloten op de mediaconverter en op de andere kant van de verbinding (router). Zorg ervoor dat de kabel stevig is vastgedraaid en niet loszit.

  2. Controleer of de glasvezelkabel beschadigd is. Als de kabel gebroken, geknikt of beschadigd is, kan er geen signaal worden verzonden en zal het FO-lampje niet branden.

  3. Controleer of de mediaconverter is ingeschakeld. Zorg ervoor dat de stroomkabel is aangesloten en dat de juiste instellingen zijn geconfigureerd voor uw netwerk.

 

Hoor graag van je terug!

 

Hi @Tommie , 

Ik heb alles gecheckt en staat alles prima behalve het FO-lampje.

Reputatie 7
Badge +9

@mdastanfar hartstikke bedankt voor het checken! Dan moet ik toch onze techneuten afwachten, er staat een notitie bij of het snel opgepakt kan worden! We wachten af.. 

Goedemorgen @Tommie , wat is de status van mijn melding?

Het is al weer 3de dag, en ik hoor niks van jullie! 

Reputatie 7
Badge +8

@mdastanfar Ik heb gelijk voor je gekeken. Zo te zien is de netwerkbeheerder ingeshakeld en gaan zij contact met jou opnemen voor het maken van een afspraak. Houd er rekening mee dat ze anoniem kunnen bellen. Hopelijk is het na de afspraak helemaal opgelost!

Hoi @Demi , Hartstikke bedankt. Afspraak is inmiddels gemaakt voor aanstaande maandag. 
Dank je en alvast fijn weekend! 

Hoi @Demi en @Tommie ,

 

Vandaag was iemand van KPN netwerk bij mij geweest en mijn internet doet het weer. ik hoop dat het zo blijft. Voor deze dagen (van 22-03 t/m 27-03) die ik geen internet had, krijg ik compensatie?

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +5

Dat is fijn om te lezen @mdastanfar! Ik heb de vergoeding meteen in orde gemaakt, je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. Ik ga er zeker vanuit dat alles vanaf nu vlekkeloos werkt!

hoi @Cheyenne , dank je wel.

hopelijk vanaf nu alles vlekkeloos werkt anders kom ik na één maand weer terug 😉😅.

fijne dag verder!

Reageer