Al 2 weken geen Thuis diensten (geen internet, geen tv en geen telefonie); oplossing?

  • 16 March 2023
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Al twee weken geen Thuis diensten, ook al 2 weken met de klantenservice bezig om te zorgen dat er actie komt en iets gedaan wordt. Toezeggingen worden niet nagekomen, zaken worden niet terzake opgepakt. Nu twee weken verder ben ik nog NIETS verder.

Vanaf het eerste contact met de T-mobile Thuis klantenservice werd er al gezegd dat de fout in de wijkcentrale of de bekabeling buiten ligt. Lijkt mij ook logisch want bij ons is de storing gestart NADAT er monteurs van T-mobile (of partner) aan het werk waren bij de wijkkast en in de grond onder de stoep.

Het LOS lampje knippert rood, er is al een Guidion monteur langs geweest of er niet toch een probleem hier binnen zit, maar uiteraard was dat niet zo.

Door de klantenservice is herhaaldelijk toegezegd dat er een actie wordt doorgezet naar de backoffice en dat de netwerkoperator wordt aangestuurd. Vanavond bleek dat dit nog niet was gedaan en dat zij het nu wel ging doen en dat ik binnen een kwartier een mail zou krijgen met de bevestiging hiervan. Maar nee…. nog geen mail.

Maandag 13 maart een mail gestuurd met een klacht, maar ook daar, nog geen reactie op ontvangen.

Graag hulp van een T-mobile moderator, want mijn geduld is zo'n beetje op zijn einde en alles wat mij telefonisch wordt toegezegd wekt bij mij geen enkel vertrouwen dat dit ook klopt en er een actie op volgt.

 

het gaat om meldingsnummer 62300509 dd 2-3-2023

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @hroo, welkom op onze Community! Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben gelijk voor je gaan kijken, het euvel is doorgezet naar VWT. Zij moeten een monteur gaan aansturen. Ik zie dat mijn collega's druk in de weer zijn geweest deze ochtend. Weet dat we er op dit moment alles aan doen om dit proces te versnellen. Kan ik in de tussentijd nog iets voor je betekenen? 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hroo, welkom op onze Community! Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben gelijk voor je gaan kijken, het euvel is doorgezet naar VWT. Zij moeten een monteur gaan aansturen. Ik zie dat mijn collega's druk in de weer zijn geweest deze ochtend. Weet dat we er op dit moment alles aan doen om dit proces te versnellen. Kan ik in de tussentijd nog iets voor je betekenen? 

hoi Tommie, vanmorgen, ergens voor jouw reactie ben ik weer met T-mobile klantenservice gaan bellen omdat het toegezegde mailtje nog niet binnen was. Deze medewerker pakte het goed op, heeft contact gezocht met het fiberteam en de netwerkoperator om de status uit te zoeken. Dat gaf weer wat vertrouwen (ook al voelt het nog steeds een beetje als ‘eerst zien, dan geloven’). Later belde de netwerkbeheerder dat ze as maandagmiddag langs gaan komen. Dus eindelijk een keer geen loze belofte die niet nagekomen wordt.

Ik hou je op de hoogte zodra ze maandag geweest zijn.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @hroo, super fijn om te horen dat het geregeld is! Laat je me weten hoe het afgelopen is? Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Het werkt allemaal weer!

Vanmiddag ben ik gebeld door een monteur, hij ging naar de wijkcentrale. Het kostte hem slechts enkele tellen om het op te lossen. Naar zijn zeggen heeft hij een kabeltje vervangen. @T-mobile, dit had dus echt veel eerder al gekund!

Maar het werkt weer en daar gaat het uiteindelijk om.

Bedankt voor de reacties hier!

update; sinds gisteren, woensdag wederom geen internet.

nu groen knipperend PON en dus geen internet, LOS brandt niet rood, zoals afgelopen weken.

Klantenservice maar weer gebeld, zag inderdaad dat er iets niet goed is, resetten van mediaconverter en modem biedt geen soelaas. Beloofd dat ze vandaag (donderdagochtend) meteen in de ochtend contact met de netwerkbeheerder zouden opnemen en met spoed de zaak zouden behandelen, dan zou ik daar nog 's ochtends over teruggebeld worden. Is weer niet gebeurd. Dus zojuist maar weer contact gehad, klantenservice ziet idd een probleem, nu moet ik morgen onder 'kantoortijden’ (als ik zelf ook aan het werk ben) zelf weer terugbellen zodat ze meteen contact kunnen leggen met het fiberteam of netwerkbeheer of??? 

Ik word iedere keer zeer vriendelijk te woord gestaan, maar ik zou ook graag willen zien dat de afspraken worden nagekomen en dat er ook echt actie op wordt ondernomen.

Ondertussen al ruim 3 weken geen internet (minus 1,5 dag).

nb nog steeds geen reactie op mijn klacht ingediend per mail op maandag 13 maart.

Misschien hier op het forum nog iemand die mee kan helpen? En het op kan pakken?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @hroo, ik kan me heel goed voorstellen dat je actie wilt. Ik ben meteen naar de persoon toegelopen die met jouw onderzoek bezig is. We zijn er samen voor gaan zitten en hebben ervoor gezorgd dat bepaalde processen met spoed doorgelopen zijn. VolkerWessels Telecom is bij deze aangestuurd om jouw probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mijn collega vermoed dat het niet meer lukt om ze vandaag in contact met jou te krijgen, maar ook hier gaat hij zijn uiterste best voor doen. VolkerWessels Telecom neemt zo snel mogelijk contact met je op. Bedankt voor je geduld tot zover! 

update: sinds 24-3 heb ik weer diensten, het lijkt allemaal goed te werken nu. Ook na mijn laatste contact, ook al is het nu opgelost, zijn de afspraken niet nagekomen en is er geen terugkoppeling gegeven, terwijl dat expliciet door de Frontoffice medewerker toegezegd is. Ook nog geen reactie op mijn ingediende klacht. Vervelend en onnodig. Medewerkers die ik spreek zijn allemaal vriendelijk, dus daar ligt het niet aan. Topic kan gesloten worden.

Reageer