Beantwoord

Aliassen toevoegen

  • 10 May 2022
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Wat gebruiksonvriendelijk dat ik vd community OOK een account moet aanmaken om dit bericht te kunnen posten, aangezien contact met de klantenservice niets uithaalt. 
 

Sinds gisteren 12:00 uur lukt het toevoegen van aliassen. Gebeld met klantenservice die aangeeft dat er een interne storing was, ‘na een uur moet het lukken’, bla bla. Mw. wist mij ook te melden dat zij niet in NLD is, en daarom geen problemen had met haar netwerk, ze zou wel ff een alias voor me toevoegen.. Ik zie deze nog steeds niet in mytmobile.

ik Hb wat laten fowarden naar een alias, die uiteindelijk niet opgeslagen is door het systeem, had gehoopt dat de klantenservice dit wel had gedaan, wat niet waar blijkt te zijn, en hier baal ik ontzettend van. Zeg maar gerust dat ik laaiend ben.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 10 May 2022, 11:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @N.Smit,

Fijn dat je dit aankaart. Sorry voor de ervaring met onze klantenservice, dit kunnen wij samen snel oplossen!

Ik ben meteen voor je gaan testen en zo te zien komt een nieuw alias overal in onze systemen goed terecht als je er eentje aanmaakt via jouw My T-Mobile Thuis account onder het volgende kopje: e-mail instellingen. Bij wijze van test heb ik al een nieuw alias voor je aangemaakt welke je kan herkennen aan de ‘.’ tussen jouw voor- en achternaam. Mocht je willen dat ik dit test alias weer verwijder, geef het gerust aan en ik maak het graag voor je in orde.

Hiermee kan je weer de hele wereld rondmailen! 😉