Beantwoord

Apparatuur terugsturen niet mogelijk

  • 9 October 2022
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Ik ben onlangs verhuisd naar het buitenland en heb mijn modem opgeslagen bij mijn andere apparatuur. Om deze reden kan ik mijn modem niet terugsturen. Wat nu?

 

Let wel: zodra ik over ± 6 maanden terug naar Nederland verhuis ben ik van plan weer klant te worden. Ik zou dan hetzelfde modem kunnen gebruiken.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 October 2022, 19:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @riikdijkstra 

Is het T-Mobile thuis abonnement al beëindigd?

Je hebt een mail ontvangen met instructies over hoe en naar waar je het apparatuur terug moet sturen, indien T-Mobile het apparatuur niet op tijd binnen heeft dan wordt er een boete in rekening gebracht. Is er niemand in Nederland die de modem voor je kan retourneren?

Bij het afsluiten van een T-Mobile thuis abonnement krijg je een nieuwe modem.

Hallo @riikdijkstra 

Is het T-Mobile thuis abonnement al beëindigd?

Je hebt een mail ontvangen met instructies over hoe en naar waar je het apparatuur terug moet sturen, indien T-Mobile het apparatuur niet op tijd binnen heeft dan wordt er een boete in rekening gebracht. Is er niemand in Nederland die demodem voor je kan retourneren?

Bij het afsluiten van een T-Mobile thuis abonnement krijg je een nieuwe modem.

Ja het abonnement is al beëindigd. Ik zal proberen iets te regelen, wat is de termijn en hoe hoog is de boete?

Reputatie 7
Badge +14

Termijn is ca. 2 weken en de boete iets van €99,-.

Dat je over 6 maanden weer een abonnement afsluit heeft geen invloed. Het proces is zo dat et altijd een nieuw modem bij een nieuwe klant wordt geleverd. Als je niet aansluitend een aansluiting verhuisd betekent dat je weer als nieuwe klant wordt gezien.

Reageer