Beantwoord

Asociale klantenservice medewerker

  • 26 November 2022
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Gisteren belde ik om 15:04 uur naar de klantenservice om mijn T-Mobile Thuis abonnement te verlengen.  Ik stond 1 uur en 9 minuten in de wacht om vervolgens opgehangen te worden zonder reden. Toen ik nogmaals belde (16:18 uur) kreeg wel een medewerker aan de lijn. Ik vertelde dat ik mijn contract wilde verlengen en eerder in de week al met een medewerker had gesproken over mijn nieuwe kosten.

De dame aan de lijn vertelde dat ze de kosten uit haar hoofd ging proberen te berekenen. “Proberen” omdat het volgens haar al vrijdagmiddag was en ze een drukke week achter de rug had i.v.m. de Black Friday acties. Alhoewel wij allen (met een baan) op vrijdagmiddag niet helemaal scherp meer zijn, snap ik de nut er niet van om bij een klant te uiten. Dat terzijde, gaf ik aan dat ik haar snapte en dat het geen probleem was. 

Na haar berekening kwam zij uit op € 35 euro per maand en een kortingsprijs van € 25 in de eerste 6 maanden. Ik gaf toen aan dat ik met haar collega een andere prijs had besproken, namelijk: € 30 euro per maand en een kortingsprijs van € 20 in de eerste 6 maanden. Volgens haar klopte hier niks van en ze begon haar stem te verheffen. Ik vroeg of zij op een normale toon met mij wilde spreken. Terwijl ik met haar sprak pakte ik mijn laptop erbij. Ik zei op een normale toon: “Zie je wel, wat ik zeg klopt wel. Ik heb namelijk een Tele2 telefoonabonnement waardoor ik nog € 5 extra korting krijg.” 

Toen zei ze dat ik niet tegen haar moest schreeuw en hing ze in mijn oor op. Ik vind het erg bizar dat een klantenservicemedewerker zich, zonder enige reden, op zo’n manier tegen een betalende klant uit. Ik vind het vrijuit asociaal. Helaas heb ik haar naam niet kunnen noteren, maar ik hoop dat jullie kunnen achterhalen wie deze medewerker is. Ik hoop dat zoiets nooit meer voorkomt.

Achteraf heb ik weer gebeld en andere medewerker aan de lijn gekregen. Zij was zeer vriendelijk en heeft mijn wel goed kunnen helpen.

icon

Beste antwoord door Lisa 27 November 2022, 15:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het is ook mensenwerk, deze mens gaf aan een hele drukke dag te hebben gehad en jij vraagt iets wat je ook online kon regelen. Tja, dat kom je wel eens tegen. Mooi dat het nu opgelost is.

Reputatie 7

Hi @J. Évora, dankjewel dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Excuses voor deze ervaring, want dit is zeker niet de service die je van ons gewend bent. Ik wil je laten weten dat ik mijn best ga doen om uit te pluizen met wie jij dit gesprek hebt gevoerd, zodat ik bij deze collega kan aankloppen. Dit hoort zich zeker niet te herhalen, dus heel erg bedankt voor het aangeven. Gelukkig ben je daarna goed verder geholpen, daar ben ik heel blij om. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. Je mag altijd hier aankloppen als je nog ergens hulp bij nodig hebt! ❤

Reputatie 7
Badge +1

Daarom bel ik ook nooit met een klantenservice om dergelijke ervaringen te voorkomen zoals t.s. heeft ervaren.

Reageer