Beantwoord

@home mailadres meenemen

  • 1 December 2022
  • 6 reacties
  • 399 Bekeken

heb @home mailadres bij Ziggo

Abonnement bij Ziggo stopt binnenkort.

Wissel naar provider T Mobile

@home adres zou overgezet kunnen worden naar T Mobile.

Hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door eric 1 December 2022, 17:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

De man van T mobile, die aan huis kwam om de glasvezel te verkopen, zei dat @ home adressen wel konden worden overgezet!

Ik hoop op een reactie van T Mobile want ze sturen hun mensen hiermee op pad.

Onlangs dus ook bij familie van mij, waar nu in de wijk glasvezel wordt aangelegd.

Daar is ook gezegd dat @home adressen wel zou kunnen.

Goedemorgen @p3ssen, fijn dat je hier om hulp vraagt, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het is inderdaad niet mogelijk om het e-mailadres van een vorige provider mee te nemen naar T-Mobile. Ik vind het echter wel erg kwalijk dat geadverteerd wordt bij deur-aan-deurverkoop met deze optie, dit zou zeker niet mogen gebeuren! Ik ga onze contactpersoon voor Glasvezel inlichten hierover en zal jouw topic met die persoon delen. Bedankt voor je feedback en sorry dat we jouw account niet kunnen overhevelen naar ons! 

Dankjewel

Reputatie 7
Badge +14

De man van T mobile, die aan huis kwam om de glasvezel te verkopen, zei dat @ home adressen wel konden worden overgezet!

Ik hoop op een reactie van T Mobile want ze sturen hun mensen hiermee op pad.

Onlangs dus ook bij familie van mij, waar nu in de wijk glasvezel wordt aangelegd.

Daar is ook gezegd dat @home adressen wel zou kunnen.

Die man heeft het fout of bedoelde forwarded, (lees ik kom van ziggo!)

Email is onderdeel van een service van providers en beëindigen van het contract betekent dat het mailaccount ook vervalt 

Bij de KPN kan het wel tegen maandelijkse extra betalingen.
Maar net wat je wil.

Uitleg mail meenemen

veel succes 

De man van T mobile, die aan huis kwam om de glasvezel te verkopen, zei dat @ home adressen wel konden worden overgezet!

Ik hoop op een reactie van T Mobile want ze sturen hun mensen hiermee op pad.

Onlangs dus ook bij familie van mij, waar nu in de wijk glasvezel wordt aangelegd.

Daar is ook gezegd dat @home adressen wel zou kunnen.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @p3ssen Ik ben nu bijna 2 jaar weg bij Ziggo.ik heb mijn mails ook laten forwarden en krijg ze nu nog. Net wat @eric  adviseert neem geen provider mail dan hoef je ook niets aan te passen.
Zelf heb ik een iPhone dus doe alles met iCloud mail en Gmail.

Persoonlijk  vind ik Outlook vreselijk omdat ik op een oud adres nog steeds rond de 85 spammails krijg per dag. 
Succes! 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @p3ssen .  Welkom bij de community.

Een xxx@ziggo.nl o.i.d. kan niet naar T-Mobile worden overgedragen,

Je kunt wel de mails vanuit de Ziggo omgeving laten forwarden naar je nieuwe T-Mobile.thuis email adres. Maar na 6 maanden zal Ziggo dit oud email adres mogen verwijderen.

Mijn advies is altijd, neem een email adres wat provider onafhankelijk is. Simpel, een Gmail of Oulook adres of iets meer werk , maar nog meer controle zelf door een eigen domeinnaam met email hosting pakket te nemen.

Als je het nieuwe email adres hebt kun je de instanties / webportals waar je het oude adres nog gebruikt om gaan zetten. Zie het als een adreswijziging als he verhuisd, er zitten overa; “change email adres” knoppen op websites.

Reageer