Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Reputatie 6

@Rosalie Moreira Rodrigues

Welkom op het forum.

Het is mogelijk je incassodatum te veranderen. Wat hieronder staat heb ik hier gevonden. Ook kun je daar een verzoek doen voor veranderen incassodatum.

Kan ik mijn incassodatum wijzigen?
 

Wij incasseren je rekening elke maand tussen de 20ste en de 27ste.
Het eerste incassomoment vindt plaats rond de 20ste, het tweede moment rond de 24ste en het laatste moment rond de 27ste.

Wil je jouw incassomoment aanpassen? Voor T-Mobile Thuis kan je dit eenvoudig regelen via jouw My T-Mobile Thuis account, namelijk op de volgende pagina: incassomoment aanpassen.


Ervaar je een foutmelding bij het aanpassen of wil je ook het incassomoment van jouw Mobiele abonnement laten aanpassen?​​​​​​ ​​​​​​Laat dan even een berichtje achter in dit topic! Je kan dan kiezen uit één van bovenstaande opties. Let op: er is géén vaste incassodatum, de daadwerkelijke afschrijving kan dus een aantal dagen afwijken van de hierboven genoemde datums (bijvoorbeeld door feestdagen of weekenden).

Goedemiddag ik zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 30ste is dit mogelijk

Voor 2 abonnementen die ik heb lopen 

 

Groetjes Nina

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nina,

Kun je mij in een privebericht de 06-nummers sturen waar het om gaat? Graag ook de namen, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik kan dan controleren of je ervoor in aanmerking komt. 

Goeiemorgen, ik zou graag mijn incassodatum willen veranderen naar het eind van de maand of begin van december als dit mogelijk is?

 

Groetjes oumaima 

Reputatie 6

Hi @Oumaima123 

Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag is verzonden en je nieuwe incassodatum is op 1 december 2019. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms. Daarnaast heb ik ook je username veranderd, dit omdat het een openbare Community is en iedereen dit kan zien! :wink:

Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!

 

Hey Evy, superfijn dat het mogelijk is. Een sms heb ik nog niet gekregen maar dit zal waarschijnlijk nog gebeuren. En super bedankt dat je mijn gebruiksnaam hebt veranderd!

groetjes Oumaima

Goedemiddag,

 

zou mijn incasso datum van mijn mobiele abbo gewijzigd kunnen worden naar de 30e van de maand.

 

mvg,

Reputatie 6

Hi @Oumaima123 

Het kan inderdaad kloppen dat jij hier nog geen SMS over hebt ontvangen, dit omdat jouw incasso datum niet is goedgekeurd! De nieuwe incasso datum moet 10 dagen voor of na de huidige zijn. In jouw geval kan ik hem verplaatsen naar de 3e van de maand, is dat oke voor je? Dan ga ik dit gelijk voor je regelen! :smile:

 

@AdelinaHamiti 

Dit is voor jou geregeld! De verandering zal je terug zien op de factuur van de maand december. Laat je even weten of het is gelukt? :smile:

 

Ik zou ook graag mijn incassodata willen aanpassen. Zowel voor mijn t mobile thuis en mijn 2 telefoon abbonementen. Graag naar begin van de maand. Mvg Tim

Reputatie 6

Hi @timboon1990 

Dit ga ik voor je regelen! Jouw betaaldatum is gebaseerd op de startdatum van het contract, houd er rekening hiervan kan de betaaldatum 10 dagen afwijken! Kun je mij in een privébericht de gegevens sturen van beide telefoon abonnementen? Hiervoor ontvang ik graag jouw naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Zodra ik deze gegevens binnen heb ga ik gelijk kijken welke mogelijkheden jij hebt! Wat betreft je T-Mobile Thuis abonnement, hiervoor zal mijn collega jou verder helpen! :grinning:

Reputatie 7

Hey @timboon1990,

Ook voor je Thuis abonnement ga ik dit voor je regelen! Je kunt je incassodatum van je Thuis abonnement aanpassen naar de 20e, 25e of 30e in de maand. Welke periode heeft jouw voorkeur? Dan maak ik dit graag voor je in orde! :smile:

Hoi,

Ook ik zou graag mijn automatische incasso datum willen wijzigen naar het einde van elke maand. Kan iemand me hiermee helpen😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Inass12345 

Dat kan ik zeker! Ik heb je aanvraag voor je doorgezet. De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 1

Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen 

Reputatie 6

Hi @Maria16 

Dat is geen probleem! Jouw betaaldatum is gebaseerd op de startdatum van het contract, de incasso datum staat nu op de 21e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus heb je hem liever in het begin of aan het einde van de maand? :grinning:

Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

@Evy  ik wil 20e van elke maand!!!

Reputatie 6

Hi @Maria16 

Momenteel staat jouw incasso datum op de 21e. Als je dit wil veranderen moet het 10 dagen afwijken. Het kan bijvoorbeeld wel op de 1e van de maand of de 11e. Laat je me weten of dit dan wil veranderen of toch liever laat staan? :grinning:

Reputatie 1

21e? Nou nee

Reputatie 1

@Evy  het staat niet 21e? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maria16 

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en je incassodatum staat op de 21ste. Wij kunnen dit niet wijzigen naar de 20ste het moet 10 dagen afwijken van je huidige incassodatum zoals Evy ook heeft aangegeven. Mocht je dat willen, laat het ons weten!

Fijne feestdagen alvast!

Reputatie 1

@Hajar  waarom gaat er niks af van mijn rekening dan?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maria16 

Ik zie dat mijn collega toch een aanvraag heeft gedaan voor een wijziging. Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hallo,

 

Kunnen mijn facturen van beide abonnementen,

eind van de maand worden afgeschreven?

Reputatie 6

Hi @Lauraa7 

De betaaldatum van jouw mobiele abonnement staat op de 25e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus dit kan verplaats worden naar het begin van de maand. Is dit ook oké voor je? :grinning: Het andere abonnement gaat over T-Mobile Thuis? Ik hoor het graag van je!

@Evy Klopt, het andere abonnement is tmobile thuis. Kunnen mijn mobiel en thuis abonnement, ongeveer tegelijk eind van de maand worden afgeschreven?

Reageer