bevestigingscode naar t-mobile mailadres dat ik niet ken/gebruik

  • 10 May 2023
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo, 
Om mijn abonnement te koppelen moet ik een aantal stappen doorlopen. Waar ik blijf hangen is bij de bevestigingscode. Die wordt gestuurd naar mijn e-mailadres dat ik heb gekregen bij het afsluiten van het contract. Dat adres heb ik niet (meer), en in ieder geval nooit gebruikt. Wat nu? Ik heb/krijg geen bevestigingscode…...

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hoi @ricodonders, welkom op onze Community!

Heb je het over het @t-mobilethuis e-mailadres?  Ik zie namelijk dat je gmail account gekoppeld staat aan een oud mobiel abonnement wat inactief is. Kan je daar nog wel inloggen op de My T-Mobile? Zo ja, werkt het dan als je klikt op “ik heb nog een abonnement" en vervolgens de stappen doorloopt? Ik hoor het graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @ricodonders, welkom op onze Community!

Heb je het over het @t-mobilethuis e-mailadres?  Ik zie namelijk dat je gmail account gekoppeld staat aan een oud mobiel abonnement wat inactief is. Kan je daar nog wel inloggen op de My T-Mobile? Zo ja, werkt het dan als je klikt op “ik heb nog een abonnement" en vervolgens de stappen doorloopt? Ik hoor het graag!

Als ik inlog krijg ik direct het scherm: “Voeg je T-mobile abonnement(en) toe”.

Als ik vervolgens voor ‘mobiel’ kies komt de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen”.

Als vervolgens kies voor ‘Thuis” krijg ik opnieuw de vraag om de bevestigingscode op te halen op het emailadres dat ik heb ontvangen bij aanmelding…..

Reputatie 7
Badge +9

@ricodonders het mobiele telefoonnummer is niet meer in gebruik. Ik denk dat je daarom het ook niet kunt toevoegen.

Ik heb je e-mail gewijzigd naar ********ers@gmail.com. Door privacy redenen schrijf ik niet je volledige e-mail uit. Het is dezelfde e-mail als op de Community! Als je naar My T-Mobile gaat en je e-mail intypt, vervolgens op “wachtwoord vergeten” drukt. Ontvang je een e-mail om je wachtwoord te in te stellen. Zou je willen checken of het zo wel lukt? Talk soon!

Hallo Tommie,

Werkt weer prima! Bedankt voor de service!!

Reputatie 7
Badge +9

@ricodonders fijn om te horen dat het weer werkt!😎 Geen dank, nog een hele fijne dag. 

Reageer