Beantwoord

Bij verhuizing Premium status kwijt.

  • 18 November 2022
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Goede morgen,

 

Ik ben T-mobile abonnee sinds 2020.

Vanwege het koppelen van Mobiel en Thuis, kreeg ik korting op mijn abonnement.

Hierdoor betaalde ik geen 40 euro maar 25 euro voor mijn internet voor elke maand in de afgelopen 2 jaar.

Nu ben ik ben Juni 2022 verhuist, heb dit netjes via de website doorgegeven.

Nergens wordt duidelijk gemeld dat mijn contract daarbij niet mee verhuist, maar dat mijn contact opnieuw wordt opgesteld.

Ik zit net met een supportmedewerker aan de lijn, welke aangeeft dat ik 4 maanden korting heb, welke nu is afgelopen, waarna ik dus de volle 40 euro mag betalen, Ik had schijnbaar een Premium abonnement, nu niet meer...

Schijnbaar gaat T-Mobile contracten aan met een woning en niet een persoon. Ze adverteren hoe je makkelijk je contract mag meeverhuizen, maar uiteindelijk stellen ze een nieuw contract op waar actie-voorwaarden komen te vervallen.

Ze kunnen schijnbaar niks wijzigen, naast dat er niks gecommuniceerd is over dit geheel.

Ze zien we me liever verhuizen naar een andere provider, en kunnen niks doen aan deze wijziging.

T-mobile is dus binnenkort een mobiel & Internet abonnee kwijt vanwege deze schimmige niet gecommuniceerde praktijken, ik sta met mijn rug tegen de muur, en moet het schijnbaar maar slikken.

Ik was altijd lovend over T-mobile, al mijn kennissen richting T-mobile verwijzen, dat houd dus per vandaag op.

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 November 2022, 10:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stigmata87 

Een T-Mobile thuis contract is inderdaad postcode gebonden en kan niet zomaar mee worden genomen bij een verhuizing.

Bij een verhuizing ga je een nieuwe contract aan voor 1 of 2 jaar en omdat T-Mobile een nieuwe portfolio heeft sinds 24 januari 2022, zullen er ook nieuwe voorwaarden en kosten aan verbonden zijn.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/nieuw-portfolio-2022-t-mobile-voor-thuis-338684

Dit had veel duidelijker gemeld moeten staan op de website.

Dan had ik me abonnement kunnen stopzetten i.p.v. de verhuizing doorgeven.

 

Reageer