blokkades

  • 26 January 2023
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 4

Ik probeer in instellingen het kinderslot eraf te krijgen staat wel op alle. Maar op de commerciële zenders krijg ik steeds daarom dat ik mijn pincode moet intoetsen.

dit is al lang zo, kan iemand dit oplossen!!?
 

m.v.g.

Karin.

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @k.eenschoten, slim dat je jouw vraag hier op de Community stelt, dit is snel opgelost! Het viel mij op dat je hier ook al een tweede topic voor hebt opgericht, namelijk: kan niet ontgrendelen TV. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag tot één topic te beperken. Inmiddels zijn er namelijk ook twee uitgebreide antwoorden gegeven in je andere topic en daarom zal ik dit topic sluiten. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @k.eenschoten, slim dat je jouw vraag hier op de Community stelt, dit is snel opgelost! Het viel mij op dat je hier ook al een tweede topic voor hebt opgericht, namelijk: kan niet ontgrendelen TV. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag tot één topic te beperken. Inmiddels zijn er namelijk ook twee uitgebreide antwoorden gegeven in je andere topic en daarom zal ik dit topic sluiten. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

Reputatie 4

Wij zijn al 24 uur verder en nog geen oplossing, wil graag korting op mijn factuur, diesoftware is niet goed van entone……..

 

m.v.g.

 

Karin.