Beantwoord

Boete inleveren apparatuur

  • 21 January 2023
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag,

Door een communicatiestoring hier thuis waren wij vergeten de boxen terug te sturen. In december 2022 hebben wij direct contact opgenomen met de klantenservice en e.e.a. uitgelegd. Met de medewerker de afspraak gemaakt dat wij direct het pakket op de post zouden doen, dan zouden we ook de eventuele boete niet hoeven te betalen. Dit hebben wij dan ook meteen gedaan. Wij hebben eind vorig jaar de apparatuur teruggestuurd en op 28 december 2022 is het pakket afgeleverd. Zie de Track and Trace

Wij ontvingen vervolgens op 5 januari 2023 een email waarin de bevestiging staat dat de TV boxen zijn ontvangen. (zie de bijlage) Helemaal top!

Krijgen wij daarna een email waaruit duidelijk wordt dat wij een boete van 390 euro moeten betalen voor het niet terugsturen van de apparatuur. Doen wij dat niet binnen 14 dagen dan komt daar nog een extra boete overheen. Dat kan toch niet? 

Zojuist wederom contact gehad met de klantenservice en dan krijgen we te horen dat we sowieso de boete moeten betalen. Zonder in ons dossier te kijken of te vragen hoe e.e.a. in elkaar zat  werd ons duidelijk gemaakt dat ze alles wel begreep maar dat we toch de boete moeten betalen. Onbegrijpelijk… Hoe gaan we dit oplossen..??

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 21 January 2023, 21:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @RBraak ik snap dat je daar niet gelukkig van kan worden.

Wacht even op de hulp van de moderators.

Heb je ook het verzendbewijs nog dan zou het handig zijn om hier te posten. 
MVG.Cristien 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RBraak, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Slim dat je de track&trace-code erbij plakt, dankjewel hiervoor. Ik heb het bekeken en zie dat alle vier de TV Boxen netjes geretourneerd zijn, het systeem heeft dit niet kunnen registreren omdat de officiële ontvangstermijn al verstreken was. De boxen zijn immers in augustus uit het abonnement gehaald en behoorden uiterlijk eind oktober geretourneerd te zijn; ik hoop dat je dit begrijpt. 

Ik zal ervoor zorgen dat er een vergoeding aangemaakt wordt zodat de boete verrekend wordt op een volgende factuur. Het gaat in totaal om 4 x € 90 oftewel € 360. De overige € 30 is voor het maandbedrag (inclusief Klantvoordeel). Je ontvangt uiterlijk morgen een e-mail ter bevestiging van de vergoeding. Mocht er nog een waarschuwing per e-mail gestuurd worden, dan kun je deze negeren. 

Goedemorgen @RBraak, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Slim dat je de track&trace-code erbij plakt, dankjewel hiervoor. Ik heb het bekeken en zie dat alle vier de TV Boxen netjes geretourneerd zijn, het systeem heeft dit niet kunnen registreren omdat de officiële ontvangstermijn al verstreken was. De boxen zijn immers in augustus uit het abonnement gehaald en behoorden uiterlijk eind oktober geretourneerd te zijn; ik hoop dat je dit begrijpt. 

Ik zal ervoor zorgen dat er een vergoeding aangemaakt wordt zodat de boete verrekend wordt op een volgende factuur. Het gaat in totaal om 4 x € 90 oftewel € 360. De overige € 30 is voor het maandbedrag (inclusief Klantvoordeel). Je ontvangt uiterlijk morgen een e-mail ter bevestiging van de vergoeding. Mocht er nog een waarschuwing per e-mail gestuurd worden, dan kun je deze negeren. 

Hartelijk bedankt voor je reactie. Blij dat dit zo geregeld kan worden. We wachten de email rustig af.

Reputatie 7
Badge +16

@RBraak Geen dank, jij bedankt voor het melden van dit probleem en voor jouw geduld! De e-mail is als het goed is vanmorgen gearriveerd.

Reageer