Beantwoord

boete voor te laat inleveren TV box

  • 17 March 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Een tijdje terug heb ik aangegeven een TV-box te annuleren omdat deze niet gebruikt werd. Dit wordt netjes door jullie verwerkt en ik heb 30 dagen de tijd om alles terug te sturen. 
Vervolgens krijg ik van jullie een mail waarin staat dat er boete van €90 wordt opgelegd voor het niet inleveren van de box.

In de eerste mail die jullie stuurden wordt nergens benoemd wat de consequentie is voor het niet tijdig inleveren van de box. Het is ronduit belachelijk dat jullie zomaar een boete opleggen terwijl de termijn nog niet of nauwelijks verstreken is en jullie ook geen aanmaning sturen. 

De box is inmiddels retour gegaan maar aangezien ik de boete van €90 buiten proportioneel vind, wil ik graag een oplossing zien.

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 17 March 2023, 09:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Bitterballz Heb je het verzend bewijs nog?

Post hem dan even hier de moderators kunnen dan opzoeken of de box al binnen is en het voor je oplossen. 
Fijn weekend

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bitterballz, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee, ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee.

Reputatie 7
Badge +9

@Bitterballz ik zag je bericht voorbij komen! Ik heb het handmatig in ons systeem afgemeld. De e-mail kun je als niet verzonden beschouwen. Ik wens je nog een fijne dag.

Reageer