Beantwoord

Compensatie geen verbinding

  • 17 November 2022
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Van 13 okt 22 tm 2 nov 22, heb ik tientallen keren telefonisch contact gehad met TM klantenservice, Guidion monteur en KPN. Dit alles nadat ik sinds 13 okt plots geen internet meer had. 1e telefoontje leidde meteen tot de opossing om een monteur van Guidion te laten komen.Die kon pas 3 weken later.Na wat heen en weer bellen kon er toch 5 dagen later een afspraak gepland worden.Nadat dhr ruim een uur te laat was,kondigde hij na 2 minuten aan dat het iets was dat hij niet kon oplossen.Ik moest vervolgens uit hem trekken wat nu de bedoeling zou zijn.Weer na heen en weer bellen,scheen KPN contact met mij op te gaan nemen voor een afspraak. Die zou op 31 okt plaatsvinden.Heel de ochtend gewacht want tussen 8-12 uur zou r iemand komen. Komt er niemand,dus ik weer bellen. Krijg ik het bericht dat ik tussen 12-17 uur gepland sta.GVD! Dus ik maar weer wachten,heb toch geen leven(denkt men).Krijg ik om half 4 een belletje dat de monteur met pech op de snelweg staat en dus niet zal komen.GVD!!!Nieuwe afspraak gemaakt voor 2 nov als eerste op de planning. Ik geef aan dat dhr ook eerder mag aanbellen mocht hij al vroeg arriveren.Dus vanaf half 8 zit ik netjes te wachten.Half 9...nog steeds niemand, 9 uur nog steeds niemand.Ik weer bellen,zegt hij dat de monteur er bijna is.Dus ik weer wachten.Half 10, 10 uur...weer bellen, zegt hij dat hij binnen 45 min zal arriveren na met de monteur gesproken te hebben. Komt hij 60 minuten later.Fixt binnen 5 minuten mn internet,omdat iemand BUITEN IN HET KASTJE had lopen rommelen.Ik weet wel wie, het begint met een G en eindigt met uidion of idioten..hmmm...Dusss,  mn mobiele internet op, kinderen kunnen niks zonder mijn telefoon als hotspot Dus als ik ff weg ben,kunnen zij mij niet bereiken.oplossing van TM?Koop beltegoed kaart van TM voor hun.Ja ja,want we hebben allemaal een dikke portemonnee.Dus ik maar al mn afspraken vh ziekenhuis en revalidatie verzet incl de dagen dat de monteurs dachten dat ik toch geen leven had.Heb wel na 5 TM medewerkers te hebben gesproken een 7 dgn voucher gekregen tot 3 maal toe.Maar goed persoon 1 tm 4 heeft nooit te kennen gegeven dat dit uberhaupt kon.Dus als we buiten waren was mn mobiele data op en kan je eigenlijk niks met de zogenaamde langzame internet.Ik ben al ruim 20 jaar klant met mobiel abo,mqqr dat hele TM thuis is echt nog niet ok.Dussssss wheres my money? Vandaag heb ik btw echt niks te doen,dus bedacht ik me ff na het krijgen vn mn rekening dat ik ff mn gal moet spuwen. And I want some money back!

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 November 2022, 10:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sdi83 

Alvast ter informatie : Bij een netwerkstoring die langer duurt dan 12 uur heb je recht op een compensatie die 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen diensten had bedraagt.

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Yeah I know,maar heb niks gekregen,vandaar mn prachtige bericht

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sdi83, als ik alles doorneem in jouw storingsdossier kom ik inderdaad ook op aanmelddatum 13 oktober 2022 en afmelddatum 2 november 2022. Ik ga de vergoeding voor deze periode direct aanmaken en stuur je hier een e-mail ter bevestiging van. De vergoeding zal op een volgende factuur - waarschijnlijk december - verrekend worden met jouw maandbedrag. Mocht er daarna nog een te vergoeden bedrag open blijven staan, dan wordt dit verrekend totdat dit niet meer mogelijk is.

 

Reageer