Beantwoord

compensatie glasvezel uitstel

  • 2 July 2022
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Weet even niet waar ik moet beginnen. Maar ik heb op advies van T-Mobile mijn oude internet abbonement opgezegd omdat de levering van glasvezel gereedgemaakt zou worden. Eerst in oktober, dan in april, toen in mei. Maar dit lukte ook allemaal niet. Dus nu is het 1 juli en zit ik zonder thuis internet. Overigens is deze uitstel allemaal niet door T-Mobile gecommuniceerd, maar ik moest er steeds voor bellen

Door zelf achter de aannemers en leveranciers aan te gaan heb ik de installatie naar voren kunnen halen. Als compensatie zou ik als trouwe mobiel en thuis klant een voucher voor unlimited mobiel internet krijgen. Tot het vaste internet geregeld is. Twee keer hebben medewerkers gezegd dat de voucher onderweg is, maar uren later nog steeds niks. 

Nu net de derde keer gebeld en is mij verteld dat ik geen voucher kan krijgen, omdat het abbonement nog niet loopt. Dat is wel lekker makkelijk, het abbonement loopt nog niet, omdat jullie nog niet kunnen leveren en dat is juist het probleem.

Omdat ik verder geen klachten formulier kon vinden, wend ik me uit wanhoop tot deze community, misschien is hier iemand die me wel kan helpen.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 July 2022, 10:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @tvocom, bedankt voor je topic en welkom! Ik snap waar je vandaan komt. @Waqqas heeft gelijk, dit doen we normaal gesproken niet. Is het je echter beloofd, dan is het wel zo netjes deze belofte na te komen. Ik zie echter nergens terug wanneer ik in je profiel kijk. Vermoedelijk is er wat misgegaan en heb je daarom de vouchercodes niet ontvangen. Ik zie dat de aansluiting er snel aan zit te komen, maar mocht ik je voor deze dagen nog blij kunnen maken met een code, geef het dan gerust door. Als je mij een privébericht stuurt, regel ik het voor je! 💪🏼

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tvocom 

Een compensatie en unlimited voucher wordt meestal gegeven wanneer er een storing is maar hier moet T-Mobile nog wachten op de aannemer om het glasvezel gereed te maken dus eigenlijk kan T-Mobile nog niks doen en het contract is ook nog niet ingegaan.

Indien je bij de overstap gebruik had gemaakt van de overstapservice dan stopte het internet van je huidige provider wanneer Guidion langs kwam voor de huisinstallatie.

Hi @Waqqas 

 

Bedankt voor je antwoord

 

I know, maar dat kon niet, want toen we hier kwam wonen kon T-Mobile hier nog geen internet leveren, omdat ze zelf te vroeg de huur van het DSL netwerk met KPN hadden omgezet. Overstapservice was toen niet mogelijk, dus moesten we een heel duur, maar maandelijks opzegbaar tijdelijk abbonement afsluiten bij een andere provider.

Ook verhuisservice kon niet, omdat er te lang tussen zat.

Ik weet inmiddels dat de voucher normaal gesproken voor deze omstandigheden niet gegeven wordt, maar het is me desondanks beloofd en die belofte wordt nu niet nagekomen. Dat is mijn eigenlijke klacht, de rest heb ik al geregeld.