Compensatieformulier wifi

  • 28 April 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Ik heb sinds donderdag 20 april geen wifi meer. Het is vandaag eindelijk opgelost (28 april).

Ik las op internet dat er een compensatieformulier beschikbaar is, maar die kan ik nergens vinden. 

De fout lag niet bij ons, maar aan de verdelerskast buiten. Wij hebben wel een voucher gekregen voor unlimited data, maar alleen 1 persoon die niet altijd thuis is kon die gebruiken.

Wij hadden dus vaak geen wifi thuis en wil graag wel wat terug voor de 8 dagen waar geen wifi was. 

Jason van Odido 11 maanden geleden

Hoi @sunshine girl, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Slim dat je dit hier checkt, we hebben alle kennis in pacht op de Community. Belangrijke vraag vooraf: ging het alleen om geen wifi, dus je draadloze verbinding, of kon je überhaupt geen verbinding maken en werkte ook het bekabelde Internet niet?

Omdat wifi een service is en geen dienst, kunnen we hierop ook geen financiële vergoeding aanbieden. Gaat het echter om het totaalpakket en was je simpelweg niet in de mogelijkheid om online te zijn thuis, dan vergoeden we de gemiste periode uiteraard met alle liefde voor je. Laat me weten hoe de vork in de steel zit, dan maak ik het vandaag nog in orde zodat je op een aankomende factuur de vergoeding verrekend ziet worden!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @sunshine girl ,

Er is geen compensatie formulier op de website. Wacht even tot een moderator je topic oppakt. Dan kan hij/zij op basis van jouw accountgegevens de compensatie berekenen en toekennen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sunshine girl, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Slim dat je dit hier checkt, we hebben alle kennis in pacht op de Community. Belangrijke vraag vooraf: ging het alleen om geen wifi, dus je draadloze verbinding, of kon je überhaupt geen verbinding maken en werkte ook het bekabelde Internet niet?

Omdat wifi een service is en geen dienst, kunnen we hierop ook geen financiële vergoeding aanbieden. Gaat het echter om het totaalpakket en was je simpelweg niet in de mogelijkheid om online te zijn thuis, dan vergoeden we de gemiste periode uiteraard met alle liefde voor je. Laat me weten hoe de vork in de steel zit, dan maak ik het vandaag nog in orde zodat je op een aankomende factuur de vergoeding verrekend ziet worden!

@Jason Bedant voor jouw bericht. Ik heb een pakket met alleen internet. Bekabeld en wifi werkten allebei niet. Alleen het eerste lampje brandde van Zyzel.

@eric Bedankt voor jouw bericht. Ik heb een reactje van een moderator gekregen :) 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @sunshine girl, ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer