Contractovername

  • 27 March 2023
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste heer/mevrouw, 

Ik ben al een tijdje bezig (1 maand!) met een contractovername via jullie klantenservice. Tot op heden is dit nog steeds niet geregeld. Als ik bel, word er gezegd dat het mail team hierover gaat en ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik zal dus moeten wachten tot het mail team contact met mij opneemt. Op dit moment zijn we al weer een week verder na mijn laatste telefonische contact met jullie. Het zou fijn als dit eindelijk eens opgepakt gaat worden. Ik ben onderhand al verhuisd en betaal nog steeds de rekening van mijn oude huisgenoten. 

 

Alvast bedankt.

bolo12 1 jaar geleden

Hoi @bolo12, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als het om een thuis-abonnement gaat, help ik je met alle liefde. Gaat het toch om Mobiel? Dan zet ik jouw topic in de juiste categorie. 

Je kunt wanneer het om contractovername gaat het beste contact opnemen via één van onze social media kanalen. Dan kun je de benodigde documenten allemaal in een privégesprek delen en kan onze Klantenservice dit direct oppakken voor je zodat er geen weken overheen gaan. Sorry voor de langere wachttijd. Mocht ook dit niet lukken, dan help ik je natuurlijk met alle liefde, maar moeten we even kijken hoe en wat qua documenten delen.

Hai Jason, 

Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met jullie en het is opgelost. Dankjewel voor jouw reactie!

 

met vriendelijke groet

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bolo12 

Gaat het om een contractovername voor thuis? Je zou wel alvast het rekeningnummer kunnen wijzigen in je My T-Mobile account.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bolo12, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als het om een thuis-abonnement gaat, help ik je met alle liefde. Gaat het toch om Mobiel? Dan zet ik jouw topic in de juiste categorie. 

Je kunt wanneer het om contractovername gaat het beste contact opnemen via één van onze social media kanalen. Dan kun je de benodigde documenten allemaal in een privégesprek delen en kan onze Klantenservice dit direct oppakken voor je zodat er geen weken overheen gaan. Sorry voor de langere wachttijd. Mocht ook dit niet lukken, dan help ik je natuurlijk met alle liefde, maar moeten we even kijken hoe en wat qua documenten delen.

Hoi @bolo12, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als het om een thuis-abonnement gaat, help ik je met alle liefde. Gaat het toch om Mobiel? Dan zet ik jouw topic in de juiste categorie. 

Je kunt wanneer het om contractovername gaat het beste contact opnemen via één van onze social media kanalen. Dan kun je de benodigde documenten allemaal in een privégesprek delen en kan onze Klantenservice dit direct oppakken voor je zodat er geen weken overheen gaan. Sorry voor de langere wachttijd. Mocht ook dit niet lukken, dan help ik je natuurlijk met alle liefde, maar moeten we even kijken hoe en wat qua documenten delen.

Hai Jason, 

Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met jullie en het is opgelost. Dankjewel voor jouw reactie!

 

met vriendelijke groet

Reageer