Beantwoord

E-mailen naar klantenservice


Ik was benieuwd naar of klantenservice ook e-mail adres heb ? Zo ja kan ik die krijgen ?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 30 May 2022, 17:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Rob1234567890  welkom in de Community.

TM heeft geen mailadres voor klanten! 
Op deze pagina staan de  opties om in contact te komen met de klantenservice 

Dit is een klant helpt klant Community met ondersteuning van de moderators.

Kunnen wij je misschien helpen? 

Is je vraag privé kan je de juiste moderator op hun verzoek één privé berichtje sturen.

Gaat je vraag over Mobiel of TM-Thuis?

 

Vraag gaat TM thuis ,ik wil een privébericht sturen over afspraak die geweest met KPN netwerknl ,ik was benieuwd naar of die opdracht van jullie afkomstig was ? Stel opdracht van jullie af kwam ,ik geen informatie ontvangen van jullie over dat afspraak, Ik heb informatie over afspraak heb ik.

Ik zie je antwoord tegemoet.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.

Rob

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rob1234567890, ik snap je vraag in je laatste bericht niet helemaal, sorry! Bedoel je soms dat KPN NetwerkNL een afspraak wil inplannen en jij je afvraagt of dit door T-Mobile geïnitieerd is? 

Ik heb alvast brutaal in je klantprofiel gekeken en zie vanuit ons niet direct een opdracht staan om de netbeheerder aan te sturen, maar meestal komt die opdracht inderdaad vanuit je provider omdat KPN het netwerk beheert waarop jij opgeleverd bent. Kun je KPN terugbellen toevallig? Heb je een telefoonnummer gehad waarop zij bereikbaar zijn?

 

welke moderator kan ik privébericht sturen? 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Rob1234567890  Sorry dat kan en mag alleen op verzoek van de moderator.

Wacht even af tot ze je verder helpen.

Fijn weekend!

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Rob, je kan je vraag hier gemakkelijk stellen! Kan je op de vragen van Jason reageren? Dan kijk ik het voor je na. Super bedankt!

https://1drv.ms/b/s!Am5Vn4Ejaay6qHbi2dFmMeHd9si4

Geachte Heer / Mevrouw

Ik heb een link bijgevoegd met vraag of ik aan mij provider die glasvezel aansluiten thuis regel, mij glasvezel aansluiten thuis regelt dat is tmobile. Bij deze vraag ik u of dit uit wilt zoeken wie opdracht geven om aanpassen glasvezel aansluiten? Ik was dat niet en ik heb geen bevestiging ontvangen van afspraak aanpassen van glasvezel aansluiten.

Ik zie u antwoord tegemoet.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet 

Rob 

Reputatie 7
Badge +16

@Rob1234567890 Ik denk dat ik je vraag ietwat beter begrijp, dankjewel voor je tweede bericht! 😄👍 

Als ik het goed begrijp, wil je weten wie er toestemming gegeven heeft voor de aanleg van Glasvezel op jouw adres omdat jij aangeeft dat je het zelf niet geweest bent, klopt dat zo? Zo ja: het zal dan iemand op jouw adres geweest kunnen zijn of iemand die per ongeluk een verkeerd adres heeft doorgegeven bij de aanvraag. Ik zie als ik jouw abonnement erbij pak via de opgegeven info in je Communityprofiel, een actieve aansluiting die al eerder dit jaar aangevraagd en opgeleverd is. 

Behoudens het al bestaande, actieve glasvezelabonnement zie ik verder geen lopende aanvragen. Ik denk dat je het beste bij KPN Netwerk kunt aangeven dat het dan wellicht om een foutieve aanmelding gaat. 

het gaat niet over aanleg van glasvezel aansluiten, ik had prima glasvezel aansluiten, maar toch zonder mij aanvraag is toch iemand geweest die buitenkant en binnenkant glasvezel aanpassen, wie heeft de opdracht geven?

 

 

ik heb verkeerde foto gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +16

het gaat niet over aanleg van glasvezel aansluiten, ik had prima glasvezel aansluiten, maar toch zonder mij aanvraag is toch iemand geweest die buitenkant en binnenkant glasvezel aanpassen, wie heeft de opdracht geven?

 

@Rob1234567890 Wat is er precies aangepast aan de buitenkant en aan de binnenkant? Bedoel je soms dat de glasvezelkabel die naar binnengetrokken is, verlegd is? Zou je me de correcte foto kunnen toesturen, alsjeblieft? Dan ga ik er meteen achteraan voor je! 

persoon heeft een andere kabel vervangen binnenkant en heeft ook aan buitenkant ook wat gedaan.

Ik wil u vragen of mogelijkheid bestaat de persoon komt die ook onder andere tmobile internet, tv en vast bellen bij mij thuis regelt heb?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Rob1234567890 Er is dus iemand, zonder dat jij dat wist, langsgekomen en die heeft aanpassingen gedaan en zomaar een kabel vervangen? Is die persoon bij jou thuis geweest? 

Ik zie hier niets van terug in onze monteursrapportages. Heb je de e-mail nog die je me zou toesturen, alsjeblieft? 

Ik heb geen email ontvangen. Dat had ik verteld, Daar ben ik  boos om dat ik geen email ontvangen heb. 

Reputatie 7
Badge +16

@Rob1234567890 Aah excuses, dan heb ik je verkeerd begrepen. Je stuurde hierboven een foto van een e-mail vanuit KPN en gaf daaronder aan dat het de verkeerde foto was dus daar zat ik nog op te wachten! 😊

Ik kan op dit moment niet precies zien wat er gebeurd is en zie ook nergens opdrachten vanuit T-Mobile staan. Kun je nog op bovenstaande vragen antwoord geven, alsjeblieft? Thanks!