Beantwoord

een week geen internet, nog twee te gaan

  • 21 September 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Vorige week is mijn internetverbinding, en daarmee dus ook mijn televisie, ermee opgehouden. Enorm vervelend aangezien mijn partner vanuit huis werkt en geen mogelijkheid heeft om naar een kantoor te gaan. Ook werken op een openbare locatie is gelet op de aard van het werk geen optie. Direct melding gemaakt bij de klantenservice en verzocht om met spoed een monteur te sturen. Er wordt doodleuk gezegd dat de monteur pas 5 oktober aanstaande (dus ruim drie weken nadat de verbinding ermee gestopt is) langs kan komen. Ongelofelijk en onacceptabel! 

 

Als tegemoetkoming voor wat door de klantenservice “het ongemak” genoemd wordt, een code voor één week (van de drie) unlimited internet ontvangen. Graag wel in de T-Mobile winkel 10 euro afrekenen voor een T-Mobile simkaart. Een stabiele hotspot is helaas niet te creeëren waardoor werken een behoorlijke opgave is.

 

Wellicht heeft het feit dat ik aangegeven heb naar een andere provider over te zullen stappen er iets mee te maken heeft dat T-Mobile geen haast heeft met het oplossen van de problemen. Na mijn overstap voor mij in elk geval nooit T-Mobile meer!

 

icon

Beste antwoord door Lisa 22 September 2022, 15:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @sannedepmann, heel goed dat je in dit topic aan de bel trekt! Ik vind het ontzettend rot dat je dit momenteel ervaart en help je met liefde. We hebben elkaar gelukkig al even in het onderstaande topic gesproken, dus ik stel voor om de communicatie op één en dezelfde plek te houden en daar verder te gaan:

Ik wil je graag laten weten dat ik de € 10,00 van de sim-kaart wil vergoeden als je die hebt aangeschaft. Als je het bonnetje hiervan kunt doorzetten, dan ga ik dat in orde maken voor je. Weet dat ik er alles aan wil doen om je gevoel weer positief te laten bijdraaien. 

Dit topic gaat nu op slot.