Beantwoord

Email kwijt na importeren van t-mobile webmail naar Gmail

  • 2 September 2021
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Vandaag heb ik via gmail de mail van onze t-mobile webmail geimporteerd. Hier heb ik echter het vinkje over het hoofd gezien (of verkeerd geinterpreteerd) dat er een kopie van de berichten op de server moest blijven staan. Nu is het gros van mijn mail niet meer te vinden op de t-mobile webmail, maar ook niet in gmail. Oftewel: ik ben een groot deel van mijn mail kwijt. Hoe kan ik deze mail weer terug vinden/krijgen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 September 2021, 20:41

Bekijk origineel

6 reacties

Vandaag heb ik via gmail de mail van onze t-mobile webmail geimporteerd. Hier heb ik echter het vinkje over het hoofd gezien (of verkeerd geinterpreteerd) dat er een kopie van de berichten op de server moest blijven staan. Nu is het gros van mijn mail niet meer te vinden op de t-mobile webmail, maar ook niet in gmail. Oftewel: ik ben een groot deel van mijn mail kwijt. Hoe kan ik deze mail weer terug vinden/krijgen?

Misschien kun je onder “Labels” eens al je mappen op “Weergeven” zetten. Standaard staan niet alle mappen op “Weergeven” ingesteld en ontbreken bijvoorbeeld de geïmporteerde e-mails. Bij Gmail worden (dacht ik) geïmporteerde mails in een aparte map geplaatst.

Mocht dit niet tot de oplossingen behoren, en je nergens in je prullenbak etc. de e-mails vinden, dan zijn ze helaas echt verdwenen.

Reputatie 7

Gebruik de zoek functie 

https://support.google.com/mail/answer/7190?hl=nlhttps://support.google.com/mail/answer/7190?hl=nl

Reputatie 7
Badge +5

(voor de toekomst) Beter om de doorstuur functie in te schakelen?

Deze instelling maak je in MyTmobile omgeving. (kon het niet vinden in de webmail)

Voordeel. De mail staat direct in je gmail. (met een regel direct in een map te plaatsen)

Nadeel. De doorgestuurde mail wordt niet verwijderd (Cruijfiaans is dat ook een voordeel)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @veratski, van harte welkom op de Community!

Is het nog gelukt om de berichten terug te vinden met de tips van @Gerrit078 en @Hidden.nld? 😄

Dank voor de tips. Met de zoekfunctie had ik zelf inderdaad al veel berichten kunnen terugvinden. Na even goed zoeken blijken de mails die in submapjes zaten nog wel in de T-mobile mail zichtbaar te zijn, maar die zijn niet doorgestuurd naar Gmail. Ik zal de tip van yalerta ter harte nemen en de doorstuurfunctie inschakelen. Al met al lijkt het erop dat ik via twee inboxen nu wel alle mail terug kan vinden.

Reputatie 7
Badge +16

@veratski Mooi dat je het gros van de berichten hebt kunnen terugvinden! Mocht je toch nog hulp kunnen gebruiken, laat het dan middels een nieuw berichtje weten in dit topic. Dan pakt één van onze kundige users het voor je op! 💪😎

Een prachtig weekend toegewenst!

Reageer