Beantwoord

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

  • 11 November 2022
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Sinds een paar dagen als ik naar een site ga, in dit geval https://www.krantenproefabonnement.nl/parool/ en vervolgens doorklik op één van de aanbiedingen zie ik onderstaande foutmelding. Dit is zowel bekabeld (desktop pc) als via wifi (samsung mobiele telefoon). Dingen die ik zelf heb gedaan: bij instellingen van mijn browser de geschiedenis volledig gewist. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

“Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren”

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 November 2022, 22:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @bertcage,

Ik heb je link even getest, maar kan zonder problemen doorklikken naar de aanbiedingen. 
Welke browser gebruik je? Welke add-ons heb je geïnstalleerd in je browser? Ik maak zelf gebruik van Ghostery & Privacy badger en Ublock origin. 

Hoi @bertcage,

Ik heb je link even getest, maar kan zonder problemen doorklikken naar de aanbiedingen. 
Welke browser gebruik je? Welke add-ons heb je geïnstalleerd in je browser? Ik maak zelf gebruik van Ghostery & Privacy badger en Ublock origin. 

Ik zie dezelfde foutmeldingen bij zowel Chrome als bij CCleaner Browser. Bij CCleaner heb ik als add-ons: CCleaner Privacy Guard, LastPass Password Manager

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @bertcage,

Ik heb je link even getest, maar kan zonder problemen doorklikken naar de aanbiedingen. 
Welke browser gebruik je? Welke add-ons heb je geïnstalleerd in je browser? Ik maak zelf gebruik van Ghostery & Privacy badger en Ublock origin. 

 

Hallo @bertcage 

Op deze website staan ook wat tips om deze erorr te verhelpen. Hopelijk helpt het.

Hoi @bertcage,

Ik heb je link even getest, maar kan zonder problemen doorklikken naar de aanbiedingen. 
Welke browser gebruik je? Welke add-ons heb je geïnstalleerd in je browser? Ik maak zelf gebruik van Ghostery & Privacy badger en Ublock origin. 

 

Hallo @bertcage 

Op deze website staan ook wat tips om deze erorr te verhelpen. Hopelijk helpt het.

Dank je! Foutmelding blijven helaas. Ik zie deze foutmeldingen bij verschillende soorten browsers op mijn desktop pc (bekabeld) en op twee verschillende Samsung telefoons (hier in huis, via wifi). Zojuist getest door op mijn Samsung telefoon de wifi uit te schakelen en vervolgens via 4G naar deze site te gaan: nu zie ik deze foutmeldingen niet. Voor nu dus soort van opgelost. Toch blijft het een raar probleem.

Reageer