Beantwoord

EufySecurity livestream vertraagd

  • 27 September 2021
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Beste,

wij hebben sinds 18 september 3 camera’s en een homebase van EufySecurity. Via de WiFi kan ik een perfecte livestream kijken via mijn iPhone, maar op mobiele data geeft hij een foutmelding met de homebase. Volgens EufySecurity zou dit liggen aan bepaalde instellingen van je router of mobiele telefoon. EufySecurity is Engels, heeft hierbij ook een e-mail gestuurd, maar ik kom niet uit de volgende stappen. Hoe verander je de volgende instellingen op zowel je router als je iPhone? zie bericht hieronder:

We are sorry that you are not able to stream the camera when using mobile data. As this is an unusual case, sorry to have to ask this, but please confirm the following information:

 

1. Please let us know if your router has some Access control and firewall settings? If yes, please turn it off. (With regards to the requirements of the network for our home base, we use TCP port 80 and 443 and UDP 0~65535 port)

2. Please go to the SIM card/network settings on your mobile phone and see if you have set the IPV6? You can check it in the phone settings>SIM card information>Access Port name(APN)> APN Protocol. Please be noted that currently, our system only supports IPV4. If possible, please try to turn off the IPV6 to see if anything different. 
 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan aanpassen? Op mijn telefoon kan ik geen IPV6 of IPV 4 vinden. En via t-mobile ingelogd op mijn modem , maar geen instellingen te vinden over bovengenoemde punt.

icon

Beste antwoord door Dave 1 October 2021, 10:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi Laura,

Een bijzondere situatie, hopelijk kunnen we ontdekken hoe je dit op kunt lossen! 

Voor vraag 1 heb ik navraag gedaan bij mijn collega, maar hij gaf ook aan dat er geen instellingen in de router zitten die de mobiele data kunnen blokkeren en/of toelaten en aangezien het via de WiFi wel werkt zal het puur om de mobiele verbinding moeten gaan. 

Er is inderdaad geen IPv6 beschikbaar, dus dat kan sowieso niet ingeschakeld staan op je iPhone. Je kunt de instellingen (en IPv4) voor je mobiele internet nog eens nalopen, dit vind je op deze website. Aangezien we geen IPv6 aanbieden lijkt het me dat het toch ergens anders vandaan zou moeten komen. Wij hebben verder niet de expertise van producten zoals EufySecurity, dus ik zou adviseren om nogmaals hulp te vragen bij hun klantenservice.

Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!