Beantwoord

Facturen altijd betaald maar in account staan ze nog open

  • 3 June 2021
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Begin dit jaar heb ik mijn abonnement bij T-Mobile thuis met een jaar verlengd. Sindsdien staat bij de facturen in mijn account dat ze nog "open staan". Bedrag is altijd netjes van mijn rekening gegaan in februari, maart, april en mei, dus volgens mij gaat er iets mis in jullie administratie. Verder ook nooit een mail of iets over gehad, maar vandaag viel het mij op. Dus meld ik het graag even. Gaarne dit in orde te maken en de facturen op "betaald" te zetten en dit probleem naar de toekomst toe te verhelpen.

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 4 June 2021, 11:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HMN,

Slim dat je hier alert op bent en leuk dat je hebt besloten om nog een jaar bij ons te blijven! Ik heb jouw abonnement uitgebreid nagekeken, en net zoals je zelf aangeeft betaal je altijd netjes op tijd, dank daarvoor. In jouw My T-Mobile Thuis omgeving trof ik ook aan dat elke factuur betaald was. Achter elke factuur zag ik namelijk:
 

Voorbeeld van de My T-Mobile Thuis rekeningen pagina.

Zou je wellicht een screenshot door kunnen sturen van hetgeen dat jij ziet in de My T-Mobile Thuis omgeving? Voor het juiste My T-Mobile Thuis account kan je hetzelfde email adres gebruiken dat je ook gebruikt om in te loggen op de Community.

Ik hoor het graag!

Reageer