facturen T-Mobile thuis

  • 7 January 2023
  • 13 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

 

Ik kan al een paar weken mijn facturen niet inzien in de app of gewoon via internet. Hoe kan ik dit weer inzien?

 

Want ik las vandaag(7-01) op internet dat jullie een prijsverhoging hebben gedaan en dat heeft op de laatste factuur gestaan maar die heb ik nooit gezien.

Als dit echt waar is waarom zetten jullie dit op de factuur en sturen jullie niet gewoon een mailtje om het kenbaar te maken?

 

En ik heb op 17-12-22 een pakket wijziging gedaan wat is daar de status van want dat blijft ook maar op In behandeling staan.

 

Dus de punten waar ik antwoord op wil hebben zijn:

1. Facturen niet meer zichtbaar

2. Is er een prijsverhoging geweest

3. Status pakket wijziging 

 

En ik zie dat ik ruim €25 meer moet betalen deze maand hoe kan dit????

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi@frank190189, logisch dat je hier navraag naar doet, ik helder het graag voor je op! 

Ik ben meteen in je account gedoken en mij lukt het om al je facturen in te zien. Allereerst zie ik het gezamenlijke scherm van je Mobiele en Thuis account, vervolgens selecteer ik het Thuis account, ga ik naar het kopje ‘rekeningen’ en daar tref ik al jouw facturen aan. Zou je een screenshot kunnen plaatsen van het ‘rekeningen’ gedeelte dat jij te zien krijgt? 

Omdat het zenderpakket dat je hebt uitgezet een opzegtermijn van één maand heeft zal de bestelling ‘in behandeling’ zijn totdat het pakket volledig is opgezegd.

Daarnaast valt de factuur hoger uit door de inflatiecorrectie en doordat je Viaplay hebt aangezet op 17 december. Omdat de factuur van december destijds al was opgesteld bevat de factuur van januari een verrekening voor 17 tot en met 31 december én is de factuur natuurlijk hoger doordat je nu ook Viaplay in je pakket hebt zitten. Wél zie ik dat het niet helemaal goed gaat met de opzegging van je oude TV pakket doordat de korting die je hiervoor ontving op 17 december is stopgezet. Daarom zal ik een vergoeding voor je inschieten ter waarde van het klantvoordeel dat je op dit pakket had van € 7,50. Als derde is de factuur ook hoger door de inflatiecorrectie. Meer over de inflatiecorrectie vind je in je My T-Mobile account onder ‘rekeningen’ én lees je hier: informatie inflatiecorrectie.

Hiermee hoop ik het goed opgehelderd te hebben, ondertussen maak ik de vergoeding voor je in orde! 😃

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi@frank190189, logisch dat je hier navraag naar doet, ik helder het graag voor je op! 

Ik ben meteen in je account gedoken en mij lukt het om al je facturen in te zien. Allereerst zie ik het gezamenlijke scherm van je Mobiele en Thuis account, vervolgens selecteer ik het Thuis account, ga ik naar het kopje ‘rekeningen’ en daar tref ik al jouw facturen aan. Zou je een screenshot kunnen plaatsen van het ‘rekeningen’ gedeelte dat jij te zien krijgt? 

Omdat het zenderpakket dat je hebt uitgezet een opzegtermijn van één maand heeft zal de bestelling ‘in behandeling’ zijn totdat het pakket volledig is opgezegd.

Daarnaast valt de factuur hoger uit door de inflatiecorrectie en doordat je Viaplay hebt aangezet op 17 december. Omdat de factuur van december destijds al was opgesteld bevat de factuur van januari een verrekening voor 17 tot en met 31 december én is de factuur natuurlijk hoger doordat je nu ook Viaplay in je pakket hebt zitten. Wél zie ik dat het niet helemaal goed gaat met de opzegging van je oude TV pakket doordat de korting die je hiervoor ontving op 17 december is stopgezet. Daarom zal ik een vergoeding voor je inschieten ter waarde van het klantvoordeel dat je op dit pakket had van € 7,50. Als derde is de factuur ook hoger door de inflatiecorrectie. Meer over de inflatiecorrectie vind je in je My T-Mobile account onder ‘rekeningen’ én lees je hier: informatie inflatiecorrectie.

Hiermee hoop ik het goed opgehelderd te hebben, ondertussen maak ik de vergoeding voor je in orde! 😃

Reputatie 1

Ik kan nu opeens wel weer de facturen zien, maar ik kan ze nog niet downloaden.

 

De andere punten zijn nu wel duidelijk voor mij.

Reputatie 7

Hi @frank190189, check - heel fijn dat je dit laat weten! Voor het issue dat je momenteel nog ervaart, heb ik een verzoek ingediend bij onze IT-afdeling. Zij gaan dit zo snel mogelijk verhelpen, zodat je weer zonder problemen zowel de facturen kunt inzien als downloaden. 

Reputatie 7

Hi @frank190189, goed nieuws! Ik heb te horen gekregen dat het issue met de facturen is opgelost. Kun je dit hier bevestigen? 🍀

Reputatie 1

 

Goed nieuws 🤔

Zoals je kan zien kan ik de facturen nog steeds niet openen.

Reputatie 7

Hi @frank190189, jeetje - dat is niet waar ik op had gehoopt! Ik heb dit vanochtend meteen laten weten aan de IT-afdeling en het onderzoek opnieuw geopend. Ze gaan hier gelijk verder mee aan de slag!

Reputatie 7

Hi @frank190189, fingers crossed dat het twee keer scheepsrecht is dit keer! Ik heb namelijk opnieuw vernomen van mijn collega's dat het issue met de facturen is opgelost. Zou je dit weer kunnen testen? 🤞

Reputatie 1

 

Dit is het beeld wat ik nu heb in de app. Op internet kan ik de facturen wel weer openen maar in de app dus niet.

 

Maar jullie kijken toch wel naar het T-Mobile Thuis gedeelte? Want de facturen voor mobiel kan ik wel gewoon inzien in de app.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @frank190189, top dat je een screenshot kon plaatsen! Ik vermoed dat dit een speld in een hooiberg verhaal gaat worden. In ieder geval ga ik het onderzoek opnieuw voor je uitzetten. Wij laten het hier niet bij zitten, hopelijk is dit snel helemaal opgelost!

Reputatie 1

Ik hoop ook dat het wordt opgelost ook omdat het eerder gewoon gewerkt heeft. 

 

En jullie geven blijkbaar op de factuur aan wanneer er een prijsverhoging komt en die kan ik dan niet zien aankomen. Maar dat gebeurt het komende jaar niet meer.

Daar moeten jullie dan ook iets anders op bedenken als ik de factuur niet kan openen.

Reputatie 7
Badge +16

@frank190189 Je snijdt twee goede punten aan waar ik het helemaal mee eens ben: indien het niet mogelijk is door een tijdelijke verstoring om de factuur van december in te zien (waar de aankondiging van inflatiecorrectie benoemd wordt), zouden we dit ook elders nog moeten aankondigen. Dit doen we echter al, zowel op de website, als in een topic hier op de Community: Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2023 | T-Mobile Community. Dit topic hebben we op 29 november 2022 online gezet zodat het voor iedereen inzichtelijk is. Desalniettemin vind ik dat we ook rekening moeten houden met mensen die niet op de Community actief zijn: ik ga in conclaaf met mijn collega's om te zien of we hier nog een extra manier voor kunnen/mogen verzinnen. Dank voor de waardevolle feedback!

Reputatie 1

Ik kijk ook alleen op dit forum bij de vragen of klachten die ik stel en verder niet ook niet op de site. Dus het moet gewoon duidelijk via mail(nieuwsbrief) kenbaar gemaakt worden.

 

Is er al meer duidelijkheid over het probleem, want de facturen kan ik nog steeds niet openen van T-Mobile Thuis?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @frank190189, misschien is het leuk om toch een keer onze Community te onderzoeken. We zijn tenslotte één van de grootste Communities van Nederland!😎 Ze zijn nog bezig met vinden waar het probleem vandaan komt. Gelukkig kun je de facturen wel inzien via de webbrowser. Wordt vervolgd. 

Reageer