-
-
is Prince of Content
-
113 reacties
Goedendag,
Ik kan al een paar weken mijn facturen niet inzien in de app of gewoon via internet. Hoe kan ik dit weer inzien?
Want ik las vandaag(7-01) op internet dat jullie een prijsverhoging hebben gedaan en dat heeft op de laatste factuur gestaan maar die heb ik nooit gezien.
Als dit echt waar is waarom zetten jullie dit op de factuur en sturen jullie niet gewoon een mailtje om het kenbaar te maken?
En ik heb op 17-12-22 een pakket wijziging gedaan wat is daar de status van want dat blijft ook maar op In behandeling staan.
Dus de punten waar ik antwoord op wil hebben zijn:
1. Facturen niet meer zichtbaar
2. Is er een prijsverhoging geweest
3. Status pakket wijziging
En ik zie dat ik ruim €25 meer moet betalen deze maand hoe kan dit????
Hoi@frank190189, logisch dat je hier navraag naar doet, ik helder het graag voor je op!
Ik ben meteen in je account gedoken en mij lukt het om al je facturen in te zien. Allereerst zie ik het gezamenlijke scherm van je Mobiele en Thuis account, vervolgens selecteer ik het Thuis account, ga ik naar het kopje ‘rekeningen’ en daar tref ik al jouw facturen aan. Zou je een screenshot kunnen plaatsen van het ‘rekeningen’ gedeelte dat jij te zien krijgt?
Omdat het zenderpakket dat je hebt uitgezet een opzegtermijn van één maand heeft zal de bestelling ‘in behandeling’ zijn totdat het pakket volledig is opgezegd.
Daarnaast valt de factuur hoger uit door de inflatiecorrectie en doordat je Viaplay hebt aangezet op 17 december. Omdat de factuur van december destijds al was opgesteld bevat de factuur van januari een verrekening voor 17 tot en met 31 december én is de factuur natuurlijk hoger doordat je nu ook Viaplay in je pakket hebt zitten. Wél zie ik dat het niet helemaal goed gaat met de opzegging van je oude TV pakket doordat de korting die je hiervoor ontving op 17 december is stopgezet. Daarom zal ik een vergoeding voor je inschieten ter waarde van het klantvoordeel dat je op dit pakket had van € 7,50. Als derde is de factuur ook hoger door de inflatiecorrectie. Meer over de inflatiecorrectie vind je in je My T-Mobile account onder ‘rekeningen’ én lees je hier: informatie inflatiecorrectie.
Hiermee hoop ik het goed opgehelderd te hebben, ondertussen maak ik de vergoeding voor je in orde!
Bekijk origineel