Beantwoord

Factuur januaru bijna 5 Euro hoger dan december

  • 30 January 2023
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 3

Mijn rekening van januari 2023 is bijna 5 euro hoger dan van december 2022.

Ik kan echter de specificatie niet downloaden om te kijken waar dit door komt. Ben al een aantal jaren abonnee, dus een nieuwe klanten korting die geeindigd is, kan het niet zijn lijkt mij. 

Tevens heb ik ook geen melding gehad dat mijn abonnement duurder zou zijn vanaf januari 2023.

 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 30 January 2023, 16:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @n.schaart ,

Dit komt waarschijnlijk door de inflatiecorrectie.
Zie dit topic: abonnementskosten zijn verhoogd inflatiecorrectie 2023

Reputatie 7
Badge +14

Inflatiecorrectie wordt jaarlijks toegepast en is onderdeel van de “algemene voorwaarden” bij providers.

Het valt dit jaar op omdat de inflatie zo hoog was het afgelopen jaar. Dat scheelt soms euro's op een abonnement.

Reputatie 3

Dank voor jullie antwoord. Duidelijk.

 

Echter kan ik nog altijd niet de rekening van januari downloaden.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @n.schaart, de factuur van januari zal ik per e-mail naar je toesturen. Deze ontvang je in de @t-mobilethuis.nl inbox! 😉

UPDATE: dit is nog niet mogelijk vanwege een tijdelijke bug. De verwachting is dat dit bij jou vanaf medio februari opgelost is. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 3

Hoi @n.schaart, de factuur van januari zal ik per e-mail naar je toesturen. Deze ontvang je in de @t-mobilethuis.nl inbox! 😉

UPDATE: dit is nog niet mogelijk vanwege een tijdelijke bug. De verwachting is dat dit bij jou vanaf medio februari opgelost is. Sorry voor het ongemak!

Hi Jason,

 

Dank!

Reageer