Beantwoord

Factuur loopt langer door na opzegging

  • 28 September 2021
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb netjes mijn tmobile thuis mand van te voren  opgezegd, en gelijk e-mail terug dat het vanaf 1 september mijn tmobile thuis wordt beëindig , maar week daarna kreeg ik nog 1 e-mail dat ik verhuizing heb aangevraagd en mijn tmobile thuis vanaf 13 september beëindigd word, Ze hebben zelf zomaar iets verzonnen om extra geld binnen halen, wat een oplichterij, ik bel ze en ik krijg geen duidelijke antwoord, geld terug gestort, ik laat ze zelf uitzoeken, bewijs dat het 1 september beëindig is,

icon

Beste antwoord door Brian 29 September 2021, 14:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Marivash Ik geef je graag meer uitleg over wat er gebeurd is! We hebben jouw opzegging verwerkt per 1 september maar daarna hebben we een verzoek ontvangen van een andere leverancier dat zij de aansluiting overnemen. Dit is eigenlijk altijd van de nieuwe bewoner maar dit verzoek ‘overschrijft’ dan de opzegging met een nieuwe datum. Maar wees gerust, uiteraard verrekenen we gewoon het verschil! Ik heb de abonnementskosten voor 1 september tot en met september zojuist vergoed en je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen op je rekening.

Let op: Als je het bedrag inderdaad gestorneerd hebt dan zal de factuur in dit geval weer open komen te staan en je ontvangt hiervoor dan een herinnering. Dit bedrag kan je dan alsnog voldoen omdat ik deze kosten handmatig heb vergoed. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!

Bedankt voor snelle reactie, wat opmerkelijk dat klant  niet van te voren op de hoogte wordt gehouden, als die zelf niet achteraan gaat is die de geldt gewoon de geld kwijt, ik heb 3 keer gebeld, ze zeiden steed dat ik te laat had afgezegd, ik vind het jammer dat het met deze weg wordt opgelost

Reputatie 7

Hi @Marivash, we stellen je wel op de hoogte van het verzoek, in dit geval via de e-mail die we op 27-08 hebben verstuurd, maar de informatie in deze e-mail kan zeker duidelijker, mijn excuses hiervoor. Wat betreft de oplossing, wat zou je hierin liever willen zien? De aanvraag zelf kunnen we jammer genoeg niet aanpassen, dit komt omdat we als provider aangesloten zijn op een systeem waarin de providers onderling de aanvragen uitwisselen zodat je soepel over kan stappen. Maar geen zorgen, ik zorg er voor dat je niets te veel betaalt! :wink:  

Op de mail stond niks over over leverancier, het gaat mij niet om het geld, gaat om principe, met paar euro’s wordt ik niet arm of rijk maar er zijn mensen die niet kwijt kunnen, als je niet je mond openmaakt verdwijnt het geld in de zakken van tmobile, helaas ben ik mijn vertrouwe in jullie bedrijf kwijt geraakt, hierdoor ga ik zakelijk ook overstappen naar de concurrent.