Beantwoord

Factuur op oud e-mail adres

  • 25 January 2023
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Hoi,
Na de overstap van Tele2 naar T-Mobile krijg ik de factuur nog steeds op mijn oude Tele2-e-mail adres.
Dat terwijl in My T-Mobile Thuis bij 'Huidige e-mailadres' mijn @t-mobilethuis.nl e-mail adres staat.
Kan ik in het vervolg mijn facturen op mijn @t-mobilethuis.nl e-mail adres ontvangen?
Dank & groet.

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2023, 11:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tmklant22, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, ik begrijp volledig dat je liever dat mooie T-Mobile email adres hebt. 😜

Ik zag dat bij je contactgegevens nog je Tele2 email adres vermeld stond. Daarom heb ik dit voor je gewijzigd en vanaf nu komen de emails binnen op je @t-mobilethuis.nl email adres. Je contactgegevens kan je altijd nakijken onder ‘mijn gegevens’ op deze pagina binnen je My T-Mobile Thuis account: Mijn gegevens.

Leuk dat wij je nu altijd op het juiste adres kunnen vinden! 😃

Hoi @tmklant22, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, ik begrijp volledig dat je liever dat mooie T-Mobile email adres hebt. 😜

Ik zag dat bij je contactgegevens nog je Tele2 email adres vermeld stond. Daarom heb ik dit voor je gewijzigd en vanaf nu komen de emails binnen op je @t-mobilethuis.nl email adres. Je contactgegevens kan je altijd nakijken onder ‘mijn gegevens’ op deze pagina binnen je My T-Mobile Thuis account: Mijn gegevens.

Leuk dat wij je nu altijd op het juiste adres kunnen vinden! 😃

Dank je @Cal .

Maar ik zie niet waar je het nu gewijzigd hebt..

In Mijn gegevens zag ik al mijn t-mobile e-mail adres.

Hoe zit dit nu?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tmklant22, logisch dat je dit navraagt!

Toen ik je account opende zag ik op die bewuste plek nog je Tele2 email adres staan. Wellicht zag je het T-Mobile address staan onder Instellingen → E-mail: E-mail instellingen.

In ieder geval zal het vanaf nu helemaal gaan met de facturen. 😁

@Cal  Ik had precies hetzelfde toen ik van tele2 naar t-mobile ging. Het staat goed in my t-mobile, maar op andere plekken in het systeem wordt het oude tele2-gerelateerde e-mail adres automatisch ingevuld. Dit komt door hoe het geautomatiseerde proces voor de overstap destijds is geprogrammeerd. Dit is dus iets wat elke overstapper van tele2 naar t-mobile ivm met de uitfasering van koper gaat tegenkomen. Er zullen dus nog heel wat van deze topics te verwachten zijn. 😆

Zie ook het antwoord van jason in mijn identieke topic hier: 

 

Diepere verklaring: Jaren geleden is dit geautimatiseerde proces ingevoerd voor tele2 klanten die over wilden van dsl naar glas, wat dus bij t-mobile beschikbaar was, toen t-mobile en tele2 samen gingen. Toen was het nog mogelijk om het e-mail adres mee te nemen. Nu is echter zonnet van tele2 afgesplitst, en is het meenemen van het e-mail adres (zonnet/versatel) niet meer mogelijk. Ook een tele2 e-mail adres kan niet meer meegenomen worden. Toch voert het geautomatiseerde proces nog steeds het tele2 gerelateerde e-mail adres in als communicatie adres voor t-mobile bij het proces van de overstap waardoor dus bij alle overstappers van tele2 naar t-mobile de registratie van het e-mail adres voor communicatie verkeerd zal gaan. Iedereen die het speciale overstap aanbod via mijntele2 gebruikt zal dit dus tegen komen.

Hoi @tmklant22, logisch dat je dit navraagt!

Toen ik je account opende zag ik op die bewuste plek nog je Tele2 email adres staan. Wellicht zag je het T-Mobile address staan onder Instellingen → E-mail: E-mail instellingen.

In ieder geval zal het vanaf nu helemaal gaan met de facturen. 😁

Dank je @Cal kwartje is gevallen.

Ik had precies hetzelfde toen ik van tele2 naar t-mobile ging. Het staat goed in my t-mobile, maar op andere plekken in het systeem wordt het oude tele2-gerelateerde e-mail adres automatisch ingevuld. Dit komt door hoe het geautomatiseerde proces voor de overstap destijds is geprogrammeerd. Dit is dus iets wat elke overstapper vantele2 naar t-mobile ivm met de uitfasering van koper gaat tegenkomen. Er zullen dus nog heel wat van deze topics te verwachten zijn. 😆

Zie ook het antwoord van jason in mijn identieke topic hier: 

 

Diepere verklaring: Jaren geleden is dit geautimatiseerde proces ingevoerd voor tele2 klanten die over wilden van dsl naar glas, wat dus bij t-mobile beschikbaar was, toen t-mobile en tele2 samen gingen. Toen was het nog mogelijk om het e-mail adres mee te nemen. Nu is echter zonnet van tele2 afgesplitst, en is het meenemen van het e-mail adres (zonnet/versatel) niet meer mogelijk. Ook een tele2 e-mail adres kan niet meer meegenomen worden. Toch voert het geautomatiseerde proces nog steeds het tele2 gerelateerde e-mail adres in als communicatie adres voor t-mobile bij het proces van de overstap waardoor dus bij alle overstappers van tele2 naar t-mobile de registratie van het e-mail adres verkeerd zal gaan. Iedereen die het speciale overstap aanbod via mijntele2 gebruikt zal dit dus tegen komen.

Dank voor je uitgebreide toelichting.

Reageer