Beantwoord

Factuurbedrag te hoog

  • 24 November 2022
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Goedemiddag, 

Vanwege het wisselen van bankrekeningnummer is er een afschrijving niet gelukt (daar kreeg ik overigens pas laat bericht van), vervolgens keurig betaald via betaallink. Daarbij werd de melding gedaan dat er bij een volgende afrekening extra administratiekosten in rekening worden gebracht. Dit leek mij onterecht en heb ik telefonisch contact over gehad met de helpdesk. Dit zou komen te vervallen.

Helaas blijkt de rekening nu toch hoger uit te vallen, door de administratiekosten.

Kan dit worden verrekend bij volgende factuur?

Alvast dank

Met vriendelijke groet

Frans

icon

Beste antwoord door Lisa 28 November 2022, 10:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @frans-devries, heel goed dat je dit aangeeft en merci voor de duidelijke toelichting! Ik heb deze incassokosten meteen voor je vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie dag van vandaag! 

Goedenavond,

Ook ik krijg kosten van 15,- i.v.m. herinneringskosten.

Vanwege het wijzigen van het bankrekeningnummer was de afschrijving blijkbaar niet gelukt, hier kwam ik achter doordat ik een sms kreeg dat ik niet betaald had, hierin stond een betaallink en heb het dan ook direct betaald.

Op de chat heb ik een medewerker gesproken en gaf aan dat jullie momenteel met 2 betaalsystemen werken en dat het langs elkaar heen loopt. 

Meneer zag ook 2 rekeningnummers in het systeem staan en heeft tijdens de chat het oude bankrekeningnummer uit het systeem gehaald en het juiste bankrekeningnummer erin gezet.

Graag de administratiekosten crediteren.

Met vriendelijke groet,

Tamara Haamans

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tam1978ara, daar help ik je heel graag mee! 😃

Ik heb meteen een verslag voor je bij elkaar getikt en komende maand zullen wij de kosten crediteren op je maandelijkse factuur. Ik stuur je hier ook snel een email over ter bevestiging.

Hiermee is dit snel voor je rechtgezet, dit komt helemaal goed!

Hi @Cal,

Dank je wel voor je snelle reactie en de snelle afhandeling!

Fijne dag!

 

Groetjes Tamara

Reageer