Faktuur bekijken in mijn account

  • 26 May 2023
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Kan in mijn account de twee fakturen van mobiel wel inzien maar van nwe t mobile thuis niet.  Er is een fout opgetreden vermelding.

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @Berry2, fijn dat je hier een melding van maakt, dit los ik graag voor je op! Heb je dit probleem ook als je een ander webbrowser gebruikt, zoals Chrome, Firefox, Edge, of Safari? Of wellicht via de My T-Mobile App? Zou je een screenshot van je rekeningen pagina hier kunnen plaatsen met de foutmelding? Hiermee is het een stuk eenvoudiger om de speld in de hooiberg te vinden.

Ik ben benieuwd en ik schiet je graag te hulp! 😃

 

Hi @Baskeman, zojuist heb ik in je eigen topic gereageerd, hier ga ik voor je achteraan! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Berry2,

Er was een paar dagen geleden inderdaad een probleem met het bekijken van de Thuis-facturen, waarschijnlijk ontstaan door de migratie van het facturenoverzicht. Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn. Werkt het bij jou nu weer?

Reputatie 1

Kan in mijn account de twee fakturen van mobiel wel inzien maar van nwe t mobile thuis niet.  Er is een fout opgetreden vermelding.

Heb ik ook. En ik heb het nog steeds, dus niet verholpen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Berry2, fijn dat je hier een melding van maakt, dit los ik graag voor je op! Heb je dit probleem ook als je een ander webbrowser gebruikt, zoals Chrome, Firefox, Edge, of Safari? Of wellicht via de My T-Mobile App? Zou je een screenshot van je rekeningen pagina hier kunnen plaatsen met de foutmelding? Hiermee is het een stuk eenvoudiger om de speld in de hooiberg te vinden.

Ik ben benieuwd en ik schiet je graag te hulp! 😃

 

Hi @Baskeman, zojuist heb ik in je eigen topic gereageerd, hier ga ik voor je achteraan! 🙂

Hoi, na volgend weekend weer thuis. Kan nu even niets doen. Bedankt alvast en tot dan. Berry

Reputatie 7
Badge +4

Perfect @Berry2, bedankt! Inmiddels hebben al een aantal andere klanten zich gemeld en ik vermoed daarom dat we het tegen die tijd al hebben opgelost. Daarom zou ik je er niet druk over maken en ik wens je nog veel succes in de tussentijd! 😃

Reageer