Beantwoord

Foutief forum account verwijderen

  • 8 February 2022
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik maakte zojuist een forum account aan met een verkeerd email adres. Daardoor ontving ik geen activatiecode. Kan dat account verwijderd worden?

 

Let op het gaat dus niet om dit account, maar een fout account. waarvan ik in een prive chat kan aangeven welk email adres ik heb gebruikt.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 February 2022, 13:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rene_1234, welkom op de Community!

Natuurlijk kan dat, geen enkel probleem! Wat is de gebruikersnaam van het account? Dan verwijder ik deze meteen. Indien je deze niet weet, stuur me alsjeblieft een privébericht met het e-mailadres waarop de verkeerde geregistreerd is.

P.s. een accountnaam is altijd openbaar dus het maakt niet uit of je het en public plaatst of niet, tenzij je de accountnaam natuurlijk per ongeluk de verkeerde naam hebt gegeven en daarin privé info staat die je verder niet wilt doorgeven, dan begrijp ik het helemaal!

Wat werkt dit vreemd hier. Ik heb nog geen antwoord als beste antwoord gemarkeerd? Hoe kan het al beantwoord zijn als er nog niets is gebeurd.

Jason, ik heb je een prive bericht gestuurd met de accountnaam en email adres.

Reputatie 7
Badge +16

@Rene_1234 Het beste antwoord wordt gemarkeerd door een moderator of Superuser wanneer die reactie hét antwoord bevat waarmee jouw vraagstuk opgelost wordt, dat is in dit geval mijn eerste antwoord. Dat de actie die erop volgt nog niet uitgevoerd is en daarmee officieel jouw probleem nog niet verholpen werd, is voor het beste antwoord op dat moment niet zo relevant - het gaat er puur om of deze reactie de handeling/oplossing bevat. De daadwerkelijke actie zelf, is natuurlijk de oplossing, maar dat is lastiger uit te drukken in een forumpost! 😉

Bedankt voor je privébericht, ik heb het foutieve account direct verwijderd.