functioneren van de router

  • 10 November 2022
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben sinds twee weken klant van T-Mobile en heb een probleem met de router

Ik maak gebruik van twee iPads (iPad2) en maakte daar tot volle tevredenheid gebruik van totdat ik gebruik ging maken van het T-Mobile modem. Daar kreeg en krijg ik de melding : Geen verbinding mogelijk met netwerk TMNL-xxxxxx

Dat betekent dat ik alleen nog maar kan internetten op mijn pc, en die staat boven op mijn werkkamer.

Dat is een onacceptabele situatie en ik vertrouw er dan ook op dat u daar een oplossing voor hebt.

Ik hoop niet dat ik spijt krijg van mijn beslissing om Ziggo te verruilen voor T-Mobile.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Merkhh 

Heb je glasvezel met de Zyxel-T54?

Wat je kan proberen is in je browser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat, vervolgens ga je naar het menu > netwerkinstelling > draadloos > algemeen > onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en opslaan en dan proberen te verbinden.

Wat je ook kan proberen is in het overzicht bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen en dan proberen te verbinden.

Reputatie 7
Badge +5

Zijn de iPads wel aangemeld met een wachtwoord op de Tmobile router?

 

Zijn de iPads wel aangemeld met een wachtwoord op de Tmobile router?

 

Hallo @Merkhh 

Heb je glasvezel met de Zyxel-T54?

Wat je kan proberen is in je browser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat, vervolgens ga je naar het menu > netwerkinstelling > draadloos > algemeen > onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en opslaan en dan proberen te verbinden.

Wat je ook kan proberen is in het overzicht bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen en dan proberen te verbinden.

Dat laatste heb ik geprobeerd, maar dat werkte niet.

ik ga die WPA2-PSK nog proberen.

Zijn de iPads wel aangemeld met een wachtwoord op de Tmobile router?

 

Jazeker, maar dan krijg ik die melding

Reageer