Beantwoord

Gaat t-mobile ook stoppen met het leveren van zijn e-mail diensten?

  • 10 May 2023
  • 10 reacties
  • 891 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zag dat tele2 gaat stoppen met het leveren van e-mail diensten aan zijn vast internet klanten.
Zie ook https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/faq-tele2-webmail-stopt-85398

Aangezien tele2 onderdeel is van t-mobile vroeg ik me af of t-mobile hetzelfde van plan is voor de t-mobilethuis e-mail dienstverlening.

Ik was namelijk van plan om de t-mobile mail te gebruiken voor al mijn minder belangrijke zaken (spaaracties en dat soort dingen), maar als jullie de e-mail dienstverlening van plan zijn af te schalen moet ik daar dus maar niet aan beginnen, want ik heb er niet veel zin in dat ik over 6 maanden alles weer om moet gaan zetten. Vandaar mijn vraag :)

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 10 May 2023, 15:48

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3

Ik wilde eerst reageren dat ik bij t-mobile thuis heb email heb, maar zie dat ik wel een adres aan kan maken. Maar zie dat nergens dat ze er mee willen stoppen. 

Ik ben al lang afgestapt van provider mail. Inderdaad vanwege gedoe bij overstappen. 

Voor de mails die je noemt gebruik ik een oud hotmail account. Meeste rommel af en toe weg gooien en mijn eigen mail lekker schoon. 

Reputatie 7
Badge +14

Ik roeptoeter al heel lang dat je jezelf niet afhankelijk wilt maken van een provider voor je email diensten. 

Hotmail, Gmail, Outlook of nog beter een eigen domeinnaam met email hosting zijn makkelijk bereikbare producten die los staan van een provider. Je bent alleen met deze laatste optie echt onafhankelijk..

Dat Tele2 nu de email dienst beeindigt past in het plaatje dat zij ook al gestopt zijn met het aansluiten van nieuwe klanten. Langzamerhand zal iedereen overstappen naar glasvezel, koper wordt immers uitgezet, en dat past prima in de strategie van T-Mobile. Zie hiervoor ook de aankondiging van vandaag over de uitbreiding van het aantal mogelijke aansluiting door de samenwerking met Delta Fiber.

Dus, T-Mobile email is prima bruikbaar , maar als je voor langer termijn en flexibel wilt zijn, neem een andere oplossing.

Dus, gaat t-mobile ook stoppen met het leveren van zijn e-mail diensten?

 

Reputatie 7
Badge +14

Dus, gaat t-mobile ook stoppen met het leveren van zijn e-mail diensten?

 

Daar is niets van bekend, volgens mij is daar ook geen spraken van.

Ik maak ook geen gebruik van provider e-mail bij mijn overstap van ziggo heb ik iedereen mijn iCloud adres gegeven. Gmail gebruik ik voor Google en hue en Hotmail voor onzin.

 

Dank je wel.

En ja, Ik heb nu inmiddels al 6 accounts bij gratis providers, maar helaas sinds ik glasvezel heb met die korte leases, heb ik elke keer als ik van account login switch van die, u heeft met een nieuw apparaat ingelogd pop ups en berichten die om bevestiging vragen. Daarom dacht ik, misschien het echt onbelangrijke spul aan een tmobile mail hangen, dan heb ik daar minder last van.

Reputatie 7
Badge +14

@Shilka

Lijkt mij ook lastig. Ik heb dat soms bij Gmail maar verder niet.

Hotmail vind ik vreselijk bijna elke dag zo’n 50 spam mails.

Toen ik weg ging bij Ziggo heb ik een doorstuur adres gemaakt (soms krijg ik daar nog mail van😂) en bij afscheid KPN was ik die provider mailadressen zo zat dat ik daar nooit meer gebruik van ga maken dus ook geen T-mobiel adres, ik hou het bij ICloud. 


 

 

Reputatie 3

Ik heb dus ook al enige jaren een eigen domain geregistreerd. Hierdoor heb gezeur meer met email. 

De hotmail alleen voor verwachte rommel. Inderdaad veel spam. Dus af en toe alles selecteren, verwijderen, klaar.

Gebruik voor bedrijven waar we klant zijn en eigen adres dat op 1 box binnenkomt. Als ze gehacked worden of adres verkopen, simpel te blokkeren. 

Reputatie 1

Hi

Greetzzz

Des 

Dus achteraf gesproken toch nog een vooruitziende blik gehad 😄

Reputatie 4

Dus, gaat t-mobile ook stoppen met het leveren van zijn e-mail diensten?

 

Daar is niets van bekend, volgens mij is daar ook geen spraken van.

Ik maak ook geen gebruik van provider e-mail bij mijn overstap van ziggo heb ik iedereen mijn iCloud adres gegeven. Gmail gebruik ik voor Google en hue en Hotmail voor onzin.

 

Ja, T-Mobile gaat haar klanten (ook) op het gebied van email services in de steek laten. Succes met het vinden van een andere mail aanbieder en het omzetten van al je mail contacten. Wat een waardeloos bedrijf.

Reageer