Beantwoord

geannuleerde bestelling blijft in account

  • 25 May 2023
  • 6 reacties
  • 39 Bekeken

Wanneer verdwijnt een geannuleerde bestelling voor My T-Mobile thuis uit mijn account zodat de nieuwe aanvraag in mijn account komt te staan?

icon

Beste antwoord door jeromebl 30 May 2023, 14:42

Bekijk origineel

6 reacties

Je hebt mijn account helemaal verwijderd. Nu moet ik alles weer toevoegen dus. Maar dat is zover gelukt dus bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jeromebl, heel fijn dat je dit terug kon koppelen! Ik heb weer een aantal aanpassingen gemaakt aan je account, kan je ditmaal een nieuw account aanmaken via: My T-Mobile account aanmaken. Ik verwacht dat je hiermee een heel stuk verder komt! 😃

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jeromebl, indien je doelt op de geannuleerde aanvraag die je in maart geannuleerd hebt: deze staat al een poosje afgemeld en zou geen enkele hinder moeten opleveren voor een nieuwe aanvraag. Ik doe de wellicht onterechte aanname dat je het nieuwe abonnement graag in jouw My T-Mobile account wilt hebben, klopt dat? Zo ja: voor elk nieuw abonnement - en elke nieuwe aanvraag - dien je een nieuw account aan te maken, waarna je deze vervolgens kunt koppelen aan je bestaande My T-Mobile account. Omdat je al aangemeld bent met je e-mailadres voor de geannuleerde aanvraag, vormt dat een obstructie voor de nieuwe registratie. Je kunt jouw e-mailadres laten weghalen op je geannuleerde account óf een nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres. Deze kun je echter dan niet koppelen aan je bestaande My T-Mobile omdat de gegevens niet overeenkomen.

Laat me weten wat voor jou de fijnste optie is!

Een nieuwe aanvraag is toen praktisch gelijktijdig gedaan en die wil ik natuurlijk in mijn T-Mobile account hebben waar ook mijn mobiel en prepaid account in zitten. De nieuwe aanvraag is natuurlijk ook op dezelfde e-mail aangevraagd en vind ik vreemd dat dat wel kan. Ook is de apparatuur van de oude ingeleverd en voor de nieuwe weer geleverd, allemaal met dezelfde gegevens. Dus graag mijn e-mail verwijderen van de geannuleerde aanvraag.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @jeromebl, ik ben meteen voor je aan de slag gegaan! Ik heb je geannuleerde Thuis abonnement ontkoppeld van je My T-Mobile account. Zou je nu willen inloggen en na kunnen kijken of je je nieuwe abonnement kunt toevoegen:

1. Log in op My T-Mobile

2. Kies voor 'Ik heb nog een abonnement - Voeg een actief abonnement/prepaid toe'

3. Kies voor 'Thuis'

4. Volg de stappen om het af te ronden

Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes, Ishana

 

Ik krijg wel netjes een code op mijn mobiel maar daarna de melding dat het gekoppeld is aan een andere gebruiker.

Reageer