Beantwoord

Geen aansluitingen Texel

  • 20 August 2021
  • 10 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo!, daar ben ik weer!

Als er geen ISRA punt in de nieuwe woning is, en geen glasvezel is aangelegd, niet te realiseren ook. Zijn er dan nog andere alternatieven? Wil eigenlijk niet weg bij T-Mobile. Bevalt mij prima!

 

icon

Beste antwoord door eric 20 August 2021, 21:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hallo @MarjaBurgman voor koopwoningen kan je terecht bij mijaansluiting.nl voor huurwoningen moet de verhuurder dit regelen. Normaal gesproken word dit door de projectontwikkelaar en aannemer geregeld. Je kan vrijblijvend een offerte aanvragen.

Heb ik gedaan bij KPN netwerk.nl. En die hebben het afgewezen omdat het adres te ver bij het aansluitgebied ligt. (ik woon op Texel)

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MarjaBurgman 

In je andere topic gaf je aan dat glasvezel een optie is, wat geeft deze website aan als je je postcode en huisnummer van het nieuwe huis intypt?

En de postcodecheck van T-Mobile geeft aan geen T-Mobile thuis beschikbaar?

Helaas niet beschikbaar en het adres ligt te ver buiten het aansluitgebied. Bij mijn aansluitingen had ik KPN aangewezen maar aan het eind stond er kabeltex, een plaatselijke provider. Nou heb ik gevraagd als ik daar ook moet afnemen. Ik wacht op antwoord! Ik had hier een paar alternatieven gevonden voor internet. Maar dan heb je nog geen tv natuurlijk!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MarjaBurgman ,

Voor tv kun je gewoon een abonnement nemen bij nlziet.

Reputatie 7

Dat is wel raar KPN  had altijd een leverplicht (weet niet of dat nog zo is) zo groot is het eiland ook weer niet.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @MarjaBurgman Is eventueel 4G voor Thuis een optie voor jou als DSL en Glasvezel geen mogelijkheid zijn als Vast Internet? https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis?gclid=EAIaIQobChMI8bmp9r3E8gIVhAaICR3N6wGwEAAYASAAEgKL1PD_BwE&gclsrc=aw.ds

Bedankt voor al die informatie! Maar ik wacht het eerst nog ff af wat er gaat gebeuren. Ik heb aangevraagd bij mijn aansluitingen.nl Komt vast goed! En anders heb ik andere opties, zoals hier boven te lezen is.

 

Dat is wel raar KPN  had altijd een leverplicht (weet niet of dat nog zo is) zo groot is het eiland ook weer niet.


Inderdaad, voor standaard telefonie op koper, maar kan kosten doorberekenen als je ver achteraf woont, word je niet blij van, en dat wil nog steeds niet zeggen dat je internet en/of TV kunt afnemen, als je max een paar MB kunt krijgen heb je nog niks..

Die leverplicht is niet meer zo hard als vroeger, als er alternatieven zijn zoals de coax kabel, of glasvezel, zij het van een andere partij, dan hoeft KPN niks aan te leggen.

Reageer