Beantwoord

Geen internet 23-02 nog niet opgelost

  • 24 February 2023
  • 13 reacties
  • 246 Bekeken

Het topic van de storing van 23-02 is blijkbaar opgelost maar voor mij is dat niet het geval. Nog steeds geen internet en de PON lamp op de converter blijft snel aan en uit knipperen. Bijgevoegd 2 screenshots van de logs in het zyxel modem zelf. De nieuwste regels zijn veelal hetzelfde, zag er 3 regels tussen staan over lease die misschien wel interessant zijn. De voorgestelde resets al uitgevoerd en alles van stroom afgehaald en weer erop gezet en dat heeft niet geholpen

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 25 February 2023, 11:29

Bekijk origineel

13 reacties

ik heb geen idee waarom het apparaat standaard 24 augustus in de logs gooit

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor dit topic @hendri8n! Ik kan me voorstellen dat je wilt weten wat je kunt verwachten. Ik zie dat er inmiddels een onderzoek loopt en dat mijn collega's van de technische dienst druk voor je bezig zijn. De verwachting staat nu op ongeveer een week, de oorzaak naar de stoorzender ligt dieper dan gedacht. Weet dat we je meteen op de hoogte houden wanneer er ontwikkelingen zijn. Mocht je in de tussentijd Unlimited Data kunnen gebruiken op je mobiele abonnement, laat het mij dan weten. Ik voorzie je graag van een vouchercode, zodat je op je mobiel in ieder geval zorgeloos kunt internetten. Je kunt je telefoon vervolgens ook instellen als hotspot om er op andere apparaten gebruik van te maken!

een week? hoe kan dit nog een week doorgaan? Ik heb gisteren opgezegd en een bestelling gedaan bij een nieuwe provider dus dit voelt meer als een “we wachten tot je weg bent” oplossing dan dat er daadwerkelijk naar een oplossing word gezocht….

is er een update @Cheyenne @Jason 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hendri8n, ik had je graag willen verblijden met een vooruitgang. Op dit moment heb ik nog geen nieuwe updates over de stoorzender. Zodra er een update is, laten we dit meteen aan je weten! 

hoor het ook graag als er updates zijn 

wat zijn precies de problemen ?waardoor we zonder internetverbinding zitten 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ketel21, ik heb je hierover antwoord gegeven in je eigen topic! 

We zijn nu inmiddels een week verder met nog steeds geen internet, kan hier wat meer prio op?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hendri8n, er is een update! Er is een Loss of Frame indicatie vanwege te hoge demping op de glasvezelverbinding geconstateerd. Het probleem ligt in de wijkcentrale, dit is vanmorgen doorgezet naar Reggefiber. Weet dat ze er druk mee bezig zijn! We houden je op de hoogte hierover.

bij mij is het ondertussen herstelt verbinding was er in de wijk centrale af gehaald ergen admin fout gemaakt deze is herstelt waarom moet zo iets een week duren 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ketel21, wat fijn dat het allemaal is opgelost! De patch in de wijkcentrale moest hersteld worden. Dit hebben ze moeten opsporen, dat gaat niet heel makkelijk. Gelukkig was de fix makkelijk toe te passen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust! 

@Tommie het heeft welgeteld voor 1 dag gewerkt en ik zit nu weer met een knipperd pon lampje en geen internet , hoe is dit nu al weer stuk? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hendri8n, ik heb er naar gekeken, maar ik zie dat er een openstaande lijnaanvraag door een andere provider gemeld is. Door obstructie kunnen wij niks doen. Klopt het dat je een aanvraag gedaan hebt bij een andere internet provider?

Reageer