Beantwoord

geen internet

  • 29 October 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Hallo,

Zoals ik eerder aangaf in mijn topic is dat ik de laatste 6 maanden last had van slecht internet.

Voorheen had ik om de maand ff een paar dagen geen internet. Nu is het een stukje anders geworden… Vorige week donderdag op 21-10 schoot mijn internet er uit. Dag later weer aan. Dinsdag 26-10 Schoot die er weer uit. Dag later weer aan. Nu vandaag 29-10 is het helaas weer raak. Weer geen internet.

Klantenservice kan niks voor me betekenen alleen een voucher waar ik niks aan heb.. Wat jammer allemaal.

icon

Beste antwoord door Boris 1 November 2021, 09:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @IsaakE 

Kan het misschien door deze storing komen of woon je hier niet?

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Hallo @IsaakE 

Kan het misschien door deze storing komen of woon je hier niet?

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Helaas is dat niet het geval, ik kijk altijd eerst of ik een lokale storing heb. Jammer genoeg is het weer 1 van de storingen waar ik de laatste 6 maanden last van heb...

Reputatie 7

Hoi @IsaakE ,

Ik begrijp volkomen dat je zoveel mogelijk spoed achter de zaak wilt zetten, maar om het gesprek en de hulp zo centraal mogelijk te houden, wil ik je graag verwijzen naar het eerdere topic wat je hebt aangemaakt: 

Ik help je graag via dat draadje verder en sluit deze ook om deze redenen.