Beantwoord

Geen internet

  • 13 February 2022
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Vanaf vrijdag ochtend opeens geen internet signaal meer. Oorzaak geen goede verbinding met de media converter en glasvezel signaal brand niet (fo link). Zelf alles geprobeerd helaas niet gelukt. Kreeg toezegging op een monteur die binnen 24 uur aan huis kwam maar die kwam natuurlijk niet.

Belde zaterdag weer en heb geprobeerd de  monteur te bereiken om te vragen hoelaat ik iemand kan verwachten maar die kenden mijn probleem niet helaas onbekend.

Na zelf weer terugbellen heb ik uiteindelijk de toezegging gehad dat ik met een oplossing zou worden teruggebeld...probleem zou in de backoffice worden opgelost.. uiteraard werd ik niet teruggebeld. Heb zelf maar weer teruggebeld.

Kreeg nu van andere medewerker te horen dat het idd in de backoffice lag maar die nu niet meer aan het werk zijn en ook mijn storing de komende dagen niet gaat worden opgelost. Het vervelende van alles is alle loze beloftes en toezeggingen en het stelselmatig niet nakomen door de klantenservice van t mobile van de gemaakte afspraken waardoor ik nu veroordeeld ben tot paar dagen geen internet diensten. Ik heb meerdere keren uitgelegd dat ik die hard nodig heb voor mijn werk en niets heb aan een voucher.

Uiteindelijk kreeg ik een mail van Gideon om een afspraak met de monteur in te plannen op zijn vroegst dinsdag...

Ik zeer teleurgesteld in t mobile en de klantenservice en ga me oriënteren op een andere oplossing.....

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 14 February 2022, 11:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Geenservices,

Fijn dat je uitgebreid je verhaal doet, dit zit bij mij niet lekker! Sorry, er had simpelweg vanaf het eerste moment een duidelijk beeld van de situatie geschept moeten worden. Ik had graag een eerdere afspraak dan morgen met de monteur geregeld, alleen zijn zulke korte verplaatsingen altijd erg lastig.

Daarom denk ik graag mee om je in ieder geval zo veel mogelijk uit de brand te helpen. Ik was blij om te zien dat je al een data voucher van een collega van mij had ontvangen. Heb je daarnaast ook al het volgende stappenplan geprobeerd: Media Converter dipswitches aanpassen? Deze mogelijke oplossing wordt namelijk niet altijd geprobeerd, maar kan in een hoop van de gevallen waarbij er problemen spelen rondom de Media Converter dé oplossing zijn.

Hopelijk werkt het aanpassen van de dipswitches ook voor jou en anders heb ik er het volste vertrouwen in dat de monteur je goed kan helpen!

Helaas deze optie heb ik van het weekend reeds geprobeerd helaas zonder resultaat…

Wellicht handig als jullie dit gelijk aanbieden als mogelijk oplossing dan had ik hier niet zelf in het weekend naar hoeven te speuren ? Zo hoeven klanten niet elke keer weer het wiel opnieuw uit te vinden..

Inmiddels dinsdag middag

Ken je de grap van de monteur die vandaag kwam ? Hij kwam vandaag eindelijk langs voor een mogelijke defecte mediacoverter.  Hij had geen nieuwe converter bij zich om hem om te ruilen!!!!@#$%&₩¥ Hij stelde voor om misschien morgen weer om te ruilen? Ik ga hier niet mee akkoord en wil vandaag een oplossing. 

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk??????

Kansloos verhaal weer dit ...

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Geenservices,

Dat is absoluut niet de bedoeling, sorry dat de monteur niet volledig voorbereid was. Hier zal ik zeker een klacht voor je over indienen.

De monteur geeft bij ons aan dat de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL langs dient te komen. Omdat de monteur ook al de wijkcentrale heeft gecheckt zijn we in beraad met KPN NetwerkNL waar het probleem zich kan bevinden. Daarvoor zijn wij het netwerk uitgebreid aan het afsporen en ik probeer ervoor te zorgen dat wij jou snel meer duidelijkheid kunnen geven.

In ieder geval zal ik de druk op de ketel hoog houden en ik hoop dat wij snel meer voor je kunnen betekenen!