Beantwoord

Geen internet en TV, geen fiber signaal,


Reputatie 1

 

WIj zijn sinds een weekje of 3 klant bij T-mobile en hebben internet en TV voor thuis.

Helaas is gisteren plots het internet en het TV signaal uitgevallen. Op het modem brandt het internet lampje rood, en op het andere apparaat geeft brandt het signaal fiber en speed niet meer. Alle stekkers zijn eruit geweest, circa 30 minuten de stroom van de apparatuur gehaald en gebeld met de klantenservice ( of ja zo noemen ze het) van T-mobile. De collega van T-mobile gaf aan inderdaad te zien dat er geen signaal is..

Nu werk ik thuis en heb ik internet nodig voor mijn werkzaamheden en afspraken. Daarnaast zijn er 4 kinderen die graag TV kijken en tevens huiswerk moeten maken op de Ipads/Chromebook.

T-mobile geeft aan, kan tot een week duren voordat we je uberhaupt gaan bellen om te kijken naar een oplossing en daarna dien je nog rekening te houden met een wachttijd voor een monteur. 

Nu begrijpen jullie mijn urgentie, is er een andere oplossing voor dit probleem.. Herkent iemand het probleem en is er een oplossing intern mogelijk? (aanschaffen ander modem oid?)

Hopelijk kan iemand me helpen, in 2023 met thuiswerken is een langere periode zonder internet geen oplossing. Mijn specifieke programma;s voor werk draaien niet soepel op 4g. naast het ongemak dus ook nog een flinke schadepost. Ook de kinderen hebben hier enorm hinder van, zowel voor studie als entertainment. 

 

Alle hulp is welkom, dank!

 

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 March 2023, 12:13

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Willem van der Zanden, goed dat je aan de bel trekt en bedankt voor je uitgebreide verhaal! Ik begrijp je zorgen helemaal en ook ik wil dit voor je in een stroomversnelling brengen. Daarom ga ik ervoor zorgen dat je een aantal fases verder bent en vandaag of uiterlijk morgen zal je van Guidion een uitnodiging via email en SMS met daarin een link naar hun digitale agenda.

Ik heb voor je rondgezocht maar het lukte mij niet om een T-Mobile, Tele2 of Ben mobiel abonnement te vinden dat aan je gelinkt was. Mocht je nog extra data kunnen gebruiken voor een van deze drie providers dan help ik je daar heel graag mee.

Ondertussen ga ik voor je aan de slag om een afspraak met Guidion rond te krijgen, dit komt helemaal goed ik ga hier voor je achteraan!

Reputatie 1

@Cal dank voor je reactie. Fijn dat er aan een oplossing gewerkt wordt, ik hoop snel van Guidion te horen. Ik zal de verdere voortgang met jullie delen.

Ik heb voor T-mobile gekozen als ‘relatief jonge aanbieder’ van glasvezel en om jullie GO-GO-GO campagne te steunen. Laten we hopen dat het geen NO-NO-NO campagne wordt hier thuis.

 

Alvast bedankt voor je snelle handelen.

Reputatie 1

Hoi @Willem van der Zanden, goed dat je aan de bel trekt en bedankt voor je uitgebreide verhaal! Ik begrijp je zorgen helemaal en ook ik wil dit voor je in een stroomversnelling brengen. Daarom ga ik ervoor zorgen dat je een aantal fases verder bent en vandaag of uiterlijk morgen zal je van Guidion een uitnodiging via email en SMS met daarin een link naar hun digitale agenda.

Ik heb voor je rondgezocht maar het lukte mij niet om een T-Mobile, Tele2 of Ben mobiel abonnement te vinden dat aan je gelinkt was. Mocht je nog extra data kunnen gebruiken voor een van deze drie providers dan help ik je daar heel graag mee.

Ondertussen ga ik voor je aan de slag om een afspraak met Guidion rond te krijgen, dit komt helemaal goed ik ga hier voor je achteraan!

@Cal 

Helaas heb ik nog niets van Guidion mogen vernemen. Op welk nummer gaan ze mij contacten en wanneer kan ik contact verwachten?

 

Inmiddels dag 3 zonder internet en televisie, werk en studie kinderen ondervinden hier enorm hinder van.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Willem van der Zanden, de aanvraag staat nog open. Je zult worden bericht op dit nummer 06*****328.  

Reputatie 1

Hi @Willem van der Zanden, de aanvraag staat nog open. Je zult worden bericht op dit nummer 06*****328.  

 

Dank, er zou spoed achter gezet worden. Wanneer mag ik contact verwachten?

Reputatie 7
Badge +9

@Willem van der Zanden ik hoop vandaag nog! Maar daar durf ik geen concrete vinger op te leggen. 

Reputatie 1

@Willem van der Zanden ik hoop vandaag nog! Maar daar durf ik geen concrete vinger op te leggen. 

Dank voor je antwoord.

 

Waar heeft dat mee te maken dat jullie dit niet beter kunnen afstemmen? En is dit ook de service welke ik van jullie toekomstige dienstverlening mag verwachten? Ik ben afhankelijk van stabiel en goed internet, daarom heb ik voor jullie gekozen. Nu al 3 dagen uit de lucht en nog niks verder… Schande als je het mij vraagt.

Reputatie 7
Badge +9

@Willem van der Zanden door een bug in mijn systeem kan ik op dit moment hier niks aan veranderen. Normaliter kan ik de monteur aanvragen en krijg je binnen een aantal minuten de e-mail/sms. Nu gaat het via een iets langere weg, daarom duurt het wat langer dan normaal. 

Reputatie 1

@Willem van der Zanden door een bug in mijn systeem kan ik op dit moment hier niks aan veranderen. Normaliter kan ik de monteur aanvragen en krijg je binnen een aantal minuten de e-mail/sms. Nu gaat het via een iets langere weg, daarom duurt het wat langer dan normaal. 

Kan ik rechtstreeks de monteur benaderen? Dit heeft gewoon veel impact op mijn zakelijk functioneren en de studie van de kinderen. Is het in 2023 echt niet mogelijk dat ik geconctact wordt door iemand die komt voor een oplossing?

 

Het lijkt nu echt op NO-NO-NO ipv Go-Go-Go

Mijn geduld begint aardig op te raken nu

Reputatie 7
Badge +9

@Willem van der Zanden het is niet mogelijk om telefonisch een afpsraak in te plannen met Guidion zonder dat de aanvraag door ons is voldaan. Ik snap dat dit wat frustraties opwekt, alleen kan ik op dit moment niks doen om dit te versnellen. Ik zal je daarom moeten vragen om een beetje geduld te hebben. Je zult snel een bericht krijgen om de afspraak in te plannen.

Reputatie 1

@Willem van der Zanden het is niet mogelijk om telefonisch een afpsraak in te plannen met Guidion zonder dat de aanvraag door ons is voldaan. Ik snap dat dit wat frustraties opwekt, alleen kan ik op dit moment niks doen om dit te versnellen. Ik zal je daarom moeten vragen om een beetje geduld te hebben. Je zult snel een bericht krijgen om de afspraak in te plannen.

Het is me duidelijk hoe jullie met klanten omgaan.. Je vraag een beetje geduld, maar ik wacht al 3 dagen. Wat verstaan jullie onder een ‘beetje geduld'? En wie vergoed de derving welke ik heb door niet meer thuis te kunnen werken en ook geen nieuwe afspraken te kunnen plannen ivm de onzekerheid wanneer hier actie op komt. 

 

Nogmaals, mijn geduld raakt op, ik verwacht snel een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +9

@Willem van der Zanden ik heb aan alle toeters en bellen getrokken voor je. Als het goed is moet je binnen 15 minuten nu een bericht ontvangen om de afspraak in te plannen. Kan je mij laten weten of dit is gelukt?

Reageer