Beantwoord

Geen internet glasvezel

  • 16 November 2022
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Hallo,

dit is een post uit pure frustratie. Zondag op maandagnacht is het licht uitgegaan van mijn glasvezelverbinding. Oftewel, rood lampje. Shit happens, kan gebeuren. Maar probeer dan t-mobile maar eens te pakken te krijgen. Na drie dagen 10 verschillende mensen gesproken te hebben is eindelijk een van de helpdeskmedewerkers begonnen met hun ‘stappenplan’ van alles resetten, dipswitches anders zetten, power cycles in bepaalde (niet logische!) volgordes. Helpt natuurlijk allemaal geen niks want het licht op de glaslijn is uit (even met eigen getest). Nu drie dagen later wordt er gepoogd een afspraak te maken met een monteur, die dan als hij hier komt gaat constateren dat…. er geen licht aan de andere kant zit. Ik voorspel dat het dan weer een week wachten wordt op iemand die in de wijkkast kan. 

Leuk, thuis werken met vier kinderen. Gelukkig even een lijntje naar de buren kunnen trekken!

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 November 2022, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @martijnDutch, goed dat je een topic hebt aangemaakt, dit wil ik adequaat voor je aanpakken! Zo te horen is er weinig twijfel over mogelijk en zorg ik er graag voor dat iemand de ‘geen licht’ situatie voor je op komt lossen. In principe heeft de monteur die mijn collega voor je heeft aangevraagd ook toegang tot de wijkcentrale, maar liever schakel ik direct iemand van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL voor je in. Daarom heb ik meteen een verzoek uitgezet en ik verwacht dat ze je morgen, of misschien al vandaag, zullen bereiken voor een afspraak. Vrijwel altijd lukt het ze om binnen 48 uur langs te komen.

Tof dat je zelf al een tijdelijke oplossing in elkaar hebt geflanst! Mocht je toch nog extra data kunnen gebruiken op je Ben Mobiel, laat het gerust weten en ik stuur je graag extra data toe.

Ik ga hier voor je bovenop duiken om dit binnen de kortste keren op te lossen, dit komt goed!

Reageer