Beantwoord

geen tv en WiFi thuis

  • 11 November 2022
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vanaf gisteren middag geen tv en internet thuis....

icon

Beste antwoord door AngelD 11 November 2022, 12:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AngelD 

Betreft dit een DSL of glasvezelverbinding en heb je ook de bekabeling gecontroleerd dus DSL kabel naar de DSL poort van de modem of internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?

Indien je een mediaconverter hebt welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop en heb je in My T-Mobile onder actuele storingen ook gekeken of daar een issue staat?

Er lijkt een lokale storing te zijn. Maar het doet lang ...24uur.Nog geen verbinding 

Reputatie 7
Badge +15

@AngelD 

Op de community is er geen algemene storing bekend, zie je iets in my T-mobile onder actuele storingen en heb je glasvezel of DSL?

DSL ..in Mijn T mobile staat lokale storing bekend vanaf gisteren....11.38 uur.

Reputatie 7
Badge +15

@AngelD 

Zodra het probleem is opgelost dan zal dat daar ook vermeldt worden dus het is even afwachten, waarschijnlijk zijn er werkzaamheden aan het KPN netwerk bezig.

Hier in Amersfoort ook nog steeds geen internet en tv via glasvezel.slecht bereikbaar chats snappen het niet. 20min in de wacht gestaan meerdere malen. Hoe lang gaat dit duren? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @P.plijter2904, we hebben hier vandaag meerdere meldingen over binnen gekregen. Ook hebben we te horen gekregen dat het nu opgelost moet zijn! Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem.

Reageer