Geen vast internet op mijn adres beschikbaar

  • 6 May 2022
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik ga verhuizen en wil mijn tmobile meenemen naar mijn nieuwe woning op aanraden van mijn nieuwe buurman (die zelf ook glasvezel tmobile heeft). Echter geeft de klantenservice en sales aan dat dat niet kan omdat kpn netwerk de glasvezel kabel niet beschikbaar heeft gesteld voor tmobile. Na met kpn netwerk gebeld te hebben blijkt dat de glasvezel wel beschikbaar is maar tmobile wilt dit niet geloven en niet verder oppakken. Ik, en kpn netwerk, kom na meerdere malen en meerdere personen te hebben gesproken bij tmobile niet verder dan, het kan niet want het systeem zegt dat het niet kan.. Hoe kan ik met iemand in contact komen die wel technische kennis heeft en er direct iets zinnigs over kan zeggen na onderzoek te hebben gedaan? Deze vraag maandag ook al gesteld, ticket intern voor uitgezet maar was wederom niet goed verwerkt, dus niet opgevolgd en niks meer van terug te vinden in het systeem bij tmobile..

 

Moderator edit: topic gesloten volgens huisregels. Voortaan graag bij maximaal één topic houden -  Geen vast internet beschikbaar op mijn adres | T-Mobile Community


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Moderator edit: topic gesloten volgens huisregels. Voortaan graag bij maximaal één topic houden -  Geen vast internet beschikbaar op mijn adres | T-Mobile Community