Geen verbinding met IP-TV

  • 1 April 2023
  • 13 reacties
  • 383 Bekeken

Beste,

Sinds ik bij T-Mobile zit en de nieuwe zyxel t54 modem heb ontvangen, kan ik geen gebruik maak maken met mijn IPTV. Ik heb al heel wat topics gelezen en ook alles toegepast wat in de topics gezegd werd. Echter, ik kom er niet meer uit. Iemand die me kan helpen? Of wellicht mijn modem kan ‘fixen’ of wat dan ook? Want daar las ik ook wat over.

 

Alvast bedankt,

 

Gr. 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NaksEmr,

Welkom op de Community!

Als je inlogt op het modem (192.168.1.1), welke firmwareversie zie je daar staan? Dat zou V5.17(ABZC.0)T54C_b21_1129_2 moeten zijn.

Hoi @NaksEmr,

Welkom op de Community!

Als je inlogt op het modem (192.168.1.1), welke firmwareversie zie je daar staan? Dat zou V5.17(ABZC.0)T54C_b21_1129_2 moeten zijn.

Hey TMTV,

Dat is: V5.17(ABZC.0)T54C_b21_1129_2.

Gr. 

Reputatie 7
Badge +14

Ja, dat is de versie waar de fix al in zit. Dat kan het dus niet zijn.

En wat nu?

Reputatie 7
Badge +14

Ligt eraan wat jouw iptv leverancier hierover aangeeft. Misschien is het IP adres op een blacklist van hem terecht gekomen?

Dit is niet het geval. Wat nu te doen? Kan al dagen geen tv kijken. Bellen naar t-mobile heeft ook vrij weinig zin omdat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NaksEmr 

Gaat het om IPTV van T-Mobile of van een andere leverancier en kijk je dan via een tv kastje of op de smart tv?

Bij IPTV van een andere leverancier kijk eens of hij het wel doet via een 4G hotspot.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @NaksEmr, handig dat je hier een topic voor aanmaakt, opmerkelijk dat het sinds kort niet meer werkt! Is er gelijktijdig nog iets anders veranderd in je netwerk sinds je IPTV het niet meer doet? Omdat het zo te zien gaat om een eigen IPTV kast met IPTV van een andere leverancier kunnen wij als T-Mobile hier heel lastig en beperkt ondersteuning op geven. Wél kunnen wij je voorzien met alle gegevens die je nodig hebt om je IPTV kast aan de praat te krijgen. Deze gegevens vind je in dit topic: eigen modem: wat zijn de vereisten?

Deel ook gerust de configuratie die je hebt ingesteld, zoals je merkt kijken velen hier graag met je mee. Hopelijk leidt dit tot een snelle oplossing! 🙂

Hallo @NaksEmr 

Gaat het om IPTV van T-Mobile of van een andere leverancier en kijk je dan via een tv kastje of op de smart tv?

Bij IPTV van een andere leverancier kijk eens of hij het wel doet via een 4G hotspot.

Via 4G/hotspot & vpn doet mijn iptv het wel inderdaad. 

Hoi @NaksEmr, handig dat je hier een topic voor aanmaakt, opmerkelijk dat het sinds kort niet meer werkt! Is er gelijktijdig nog iets anders veranderd in je netwerk sinds je IPTV het niet meer doet? Omdat het zo te zien gaat om een eigen IPTV kast met IPTV van een andere leverancier kunnen wij als T-Mobile hier heel lastig en beperkt ondersteuning op geven. Wél kunnen wij je voorzien met alle gegevens die je nodig hebt om je IPTV kast aan de praat te krijgen. Deze gegevens vind je in dit topic: eigen modem: wat zijn de vereisten?

Deel ook gerust de configuratie die je hebt ingesteld, zoals je merkt kijken velen hier graag met je mee. Hopelijk leidt dit tot een snelle oplossing! 🙂

Thuis is er niks veranderd aan het netwerk, ik heb ook al in de bovengenoemde topic gekeken alleen weet niet wat te doen nu. Iemand enig idee of iemand die me op weg kan helpen?

Reputatie 7
Badge +15

@NaksEmr 

Hoe maak je gebruik van IPTV is dat via de smart tv of via een tv kastje?

Indien je met een bekabelde verbinding keek kijk dan ook eens met WiFi op de tv, tv kastje of mobiel en het heeft het eerder niet gedaan met T-Mobile dus je had meteen al problemen?

@NaksEmr

Hoe maak je gebruik van IPTV is dat via de smart tv of via een tv kastje?

Indien je met een bekabelde verbinding keek kijk dan ook eens met WiFi op de tv, tv kastje of mobiel en het heeft het eerder niet gedaan met T-Mobile dus je had meteen al problemen?

Via smart tv. Inderdaad voorheen keek ik met een bekabelde verbinding. Hij heeft het voorheen wel gedaan echter sinds twee weken geleden op een maandag (dacht ik) niet meer. Met wifi heb ik het ook geprobeerd alleen dan werkt het ook niet. Via 4G of vpn kan ik wel kijken maar zodra ik wifi uitzet niet meer. Ik heb ipv4 & 6 uitgezet, ook dan doet de iptv het voor een halve/gehele dag maar na die dag kan ik dan weer niet meer kijken.

 

Gr.

Reputatie 7
Badge +15

@NaksEmr 

Dan is de enige optie een nieuwe IP adres denk ik.

Wanneer je de router en/of mediaconverter 48/72 uur van het stroom laat dan is de kans groot dat je een nieuwe IP adres krijgt toegewezen.

Reageer