Beantwoord

Gelukt incasso niet gelukt.

  • 14 February 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 1

Ook ik zie in My T-Mobile staan dat de incasso voor januari niet is gelukt. Dat klopt niet, het bedrag is gewoon op de 25ste afgeschreven. @Cal ?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 15 February 2023, 10:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Alive76, ik kijk graag met je mee! Ik kan alleen geen abonnement bij ons vinden op dit e-mailadres. Kan je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik zie je berichtje tegemoet.

Reputatie 1

Bericht gestuurd 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Alive76, bedankt voor je snelle bericht. Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie in ons systeem dat de afschrijving in januari gewoon is voldaan! Wel staat de rekening van februari nog open, deze wordt rond de 23e afgeschreven. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!  

Reageer