Beantwoord

Glasvezel beschikbaar Waddinxveen


Iemand die mij antwoord kan geven mbt beschikbaarheid van glasvezel van Tmobile in Waddinxveen?
Heb nu mooi de kabel voor mijn deur liggen van kpn kan kiezen uit een legio providers maar geen Tmobile?
Postcode gebied 2743mb Waddinxveen 
 

Anders ga ik toch een andere provider kiezen helaas.
 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 May 2022, 17:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

@DeBouwer  Zoals helaas in meerdere topics te lezen is, is het helaas onmogelijk om op dit moment aan te geven of en als dit het geval is, op welke termijn jij T-Mobile zou kunnen bestellen.

Zolang de vezels nog ergens uit de straat komen is het zelfs nog maar de vraag op welke termijn mensen kunnen genieten van glasvezel. Soms gaan er nog wel eens weken of zelfs maanden overheen voordat de vezel(s) tot ergens in de woning worden aangebracht.

@DeBouwer  Zoals helaas in meerdere topics te lezen is, is het helaas onmogelijk om op dit moment aan te geven of en als dit het geval is, op welke termijn jij T-Mobile zou kunnen bestellen.

Zolang de vezels nog ergens uit de straat komen is het zelfs nog maar de vraag op welke termijn mensen kunnen genieten van glasvezel. Soms gaan er nog wel eens weken of zelfs maanden overheen voordat de vezel(s) tot ergens in de woning worden aangebracht.

Ik kan volgende week een aansluiting krijgen van een andere provider als ik wil.

Ik zie alleen nergens Tmobile als optie staan.

 

Dus het gaat me niet om levertijden oid.

De glasvezel ligt afgewerkt in een bop onder mijn stoeptegel dus het is een kwestie van provider kiezen bop opgraven connectie op bop naar binnen jassen en gaan.

De vraag is wanneer gaat Tmobile diensten leveren over glas in Waddinxveen?

Reputatie 7
Badge +14

Het is voor de klantenservice helaas niet mogelijk om hier voorspellingen over te doen. De postcode checker is leidend. Zodra er bestellingen geplaatst kunnen worden zullen de postcodes worden vrijgegeven.

Oke, als er geen duidelijkheid gegeven kan worden of T-Mobile uberhaubt diensten gaat leveren over deze glasvezel dan is de keuze makkelijk gemaakt.
Dan ga ik helaas overstappen. ben tevreden over T-Mobile maar heb met 2 tieners 2 volwassenen iptv en allerlei domotica in huis niet meer genoeg aan 100/30

Als ik had geweten dat T-Mobile in de nabije toekomst diensten gaat leveren over de “kpn” vezel dan had ik wel willen wachten.

Het gaat me niet om een “harde” datum maar meer de vraag gaan ze uberhaubt leveren via de vezel.

Reputatie 7
Badge +4

Bij ons in Gouda was ook eerst sprake van diverse glasvezel partijen echter alleen NetwerkNL heeft hier de infrastructuur opgeleverd na oplevering heeft het nog een poosje geduurd voordat T-Mobile Thuis voor ons beschikbaar kwam. De hoge tarieven van KPN hebben ertoe geleid dat we uiteindelijk zijn overgestapt. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @DeBouwer, we leveren jouw adres natuurlijk dolgraag op via ons eigen glasvezelnetwerk. Zoals echter correct beschreven is door andere users, zijn we daarin ook deels afhankelijk van de afspraken die gemaakt worden met de netbeheerder en kunnen we pas opleveren op een vezel zodra daar toestemming voor verleend wordt. Op het moment dat onze glasvezelchecker (link is klikbaar) geen mogelijke aansluiting op Glas aangeeft op jouw adres, kunnen we je jammer genoeg nog niet opleveren. Wanneer dit wel mogelijk wordt, is voorlopig nog koffiedik kijken - hoe frustrerend het wachtproces ook kan zijn! 

Er wordt overigens zeker wel opgeleverd op het netwerk van KPN en we zijn continu bezig met de uitbreiding van ons ODF-netwerk. Ik hoop dat er ook bij jou zeer spoedig de mogelijkheid wordt aangeboden. Het is begrijpelijk dat 100/30 niet langer van deze tijd is met een interactief gezin dat lekker online wil zijn!

Reputatie 1

Momenteel heb ik een T-Mobile glasvezel aansluiting, maar in Oktober ga ik verhuizen naar Waddinxveen en ben ik in navolging op bovenstaand benieuwd of we wel tussentijds geüpgraded kan worden vanaf DSL naar glasvezel zodra dat beschikbaar komt als ik op DSL mijn nieuwe contract afsluit.

Kunnen jullie daar iets over vertellen?

Reputatie 7
Badge +4

Upgraden moet altijd kunnen, maar het moet natuurlijk wel beschikbaar zijn.
De glasvezelcheck is in deze leidend. 😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FrankZalm, alvast van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🏡😄

Wat @Seccie zegt klopt helemaal! Indien Glas beschikbaar is, kun je straks gebruikmaken van onze handige netwerkmigratietool in My T-Mobile Thuis. Neem altijd als leidraad de genoemde Glasvezelcheck; die zal altijd leidend zijn. 

Veel verhuisplezier en laat het de Community weten wanneer je hulp kunt gebruiken! 

Reputatie 1

@Jason Zojuist nog eens zitten kijken en in de wijk is glasvezel inmiddels opgeleverd, echter is het netwerk van Glaspoort. Hebben jullie inzage of T-Mobile op korte termijn leverbaar wordt via Glaspoort?

KPN heeft namelijk al bevestigd met enige tijd op deze locatie het Kopernetwerk uit te gaan zetten. Zou een gemiste kans zijn voor T-Mobile als zij dan niets kunnen leveren op het Glaspoort netwerk. :)

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FrankZalm, mooi dat de aanleg afgerond is in de wijk. Wij doen op dit moment geen zaken met Glaspoort en ik heb geen inzage in of dat spoedig wel het geval is. Ik wil zeker niets uitsluiten, maar verwacht niet dat het binnenkort gaat veranderen. T-Mobile legt nu zelf steeds meer eigen glasvezelnetwerk aan in Nederland en gebruikmaken van andere providers behoort niet per se tot het toekomstbeeld. Wat ik echter wel weet, is dat we in het verleden - en ook in mindere mate momenteel - bij akkoord van bijvoorbeeld KPN onze eigen netwerkapparatuur in de centrale mochten aansluiten zodat we alsnog zelf konden leveren. 

Ik hoop dat ik het mis heb en dat ze wel met Glaspoort in zee gaan, mits Glaspoort dat zelf ook wil uiteraard. Tot die tijd: veel succes met de keuze! 😄