Glasvezel via T-Mobile bij recent aangesloten Glaspoort aansluiting

  • 20 February 2022
  • 3 reacties
  • 505 Bekeken

Sinds 2 weken is bij ons in de straat (Heemstede, 2101) glasvezel aangesloten via Glaspoort. Op de website van KPN is het al mogelijk om een glasvezel abonnement af te sluiten. Via de website van T-Mobile echter nog niet. Wordt dit nog beschikbaar en is het even wachten? Of moet ik overstappen naar KPN om glasvezel te krijgen?

Cal van Odido 9 maanden geleden

Goed nieuws @dfeldbrugge, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dfeldbrugge 

T-Mobile staat niet tussen de providers op de website van glaspoort, misschien heeft het hiermee te maken?

https://www.glaspoort.nl/providers/

Reputatie 7

Hoi @dfeldbrugge,

Ik zie dat je bericht door de kieren van het internet is gevallen. Mocht je nog willen weten wat er op jouw adres mogelijk is, wil je mij dan een privébericht sturen met je postcode en huisnummer? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws @dfeldbrugge, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Reageer