Guidion (monteursdienst) hanteert een nieuw telefoonnummer

  • 15 June 2022
  • 9 reacties
  • 3342 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 5731 reacties

Het telefoonnummer van Guidion is definitief gewijzigd van 088-2000151 naar 020-3232766.

 

Kom je er niet uit? Laat het ons weten en dan helpen wij je verder! Zodra het originele telefoonnummer weer gebruikt kan worden, dan geven wij dat hier aan jullie aan.

Jason van Odido 1 jaar geleden

Het telefoonnummer is nu definitief gewijzigd naar 020-3232766

Bekijk origineel

9 reacties

Sinds 19.25u vanavond geen internet, wifi, tv. en vaste tel.verbinding in Warnsveld - Zutphen. Het is inmiddels bijna 23.30u!! Postcode 7242HA. Zeer irritant!!

Reputatie 7

Update 28-6-2022

Het gebruikelijke nummer van Guidion is weer beschikbaar: 088-2000151. Het 020 nummer zal nog een korte tijd beschikbaar blijven. 

Reputatie 7

Hoi @Lurabo,

 

Op vrijdag is er inderdaad een onderbreking geweest in Zutphen. Werkt het inmiddels weer? Zo niet, dan kun je een reset uitvoeren van het modem en/of Media Converter voor herstel. Zie dit topic voor uitleg: 

 

5,5 uur noem ik geen normale onderbreking, Sander!! Precies om 19.25u begon de storing en bij het begin van de nacht was het verholpen. Zover wij konden nagaan waren wij in dit pc gebied een van de enigen waar alles uitviel. Hadden het bijzonder op prijs gesteld wanneer T-Mobile ons even op de hoogte had gesteld van de oorzaak van het probleem. Bijvoorbeeld door even een app'berichtje te sturen. Had s'morgens net mijn smartphone abonnement verlengd!!

Reputatie 7

Hi @Lurabo, merci voor deze aanvulling! Ik vind het heel rot dat je meerdere uren offline was, excuses hiervoor. Ik kan mij helemaal voorstellen dat je hiervan op de hoogte gesteld wilde worden, dus ik had gehoopt dat dit ook was gebeurd. Dit ga ik dan ook meenemen als feedback, zodat dit een volgende keer niet meer gebeurt. Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet dan dat je hier altijd kunt aankloppen! ❤

Reputatie 7
Badge +16

Ter extra info/nuance: het oorspronkelijke telefoonnummer (088) is bereikbaar doordat er doorgeschakeld is. Dat betekent dat in enkele gevallen er soms een bug optreedt. Bel in elk geval naar het 020-nummer (020-3232766) daarmee kom je sowieso terecht bij de afsprakenlijn.

Vorige week donderdag is bij mij o.a. een t mobile telefoon geïnstalleerd maar de telefoon zou het de andere dag pas doen. Na diverse contacten met jullie en een aantal toezeggingen heb ik nu (maandag avond) nog geen vaste telefoon. Wilt U mij nu ze snel mogelijk aansluiten!!

Hallo,

 

sinds gisteravond 18:30 geen internet. Pon knippert constant, bel je ja er is een case aangemaakt voor technische dienst, behandeltijd 2 werkdagen.. lekker voor het weekend en meewerken doen ze ook al niet meer. Hallo dit probleem ligt niet bij mij heb geen signaal beetje logisch is ook moeilijk..

Reputatie 7
Badge +16

Het telefoonnummer is nu definitief gewijzigd naar 020-3232766

Reageer