Guidion weigert langs te komen

  • 17 January 2023
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Sinds half december valt steeds de verbinding even weg waardoor ik alle apparaten (tv-box, Google Nest, verlichtingshub, Internetswitch, wifi verbindingen, enz) moet resetten om het weer werkend te krijgen. Na contact met de klantenservice het modem teruggezet naar fabrieksinstellingen, hielp helaas niet. Nou moet het netwerk worden doorgemeten door een monteur van Guidon. Daar kan ik niet rechtstreeks plannen en zij nemen geen contact met mij op. Klantenservice heeft ze een aantal keer voor mij gebeld:

Poging 1: Guidon kan geen contact met mij krijgen, vreemd, want ik heb geen mail, sms of telefoon gemist.

Poging 2: Guidon heeft op dit moment geen monteur in de buurt van mijn woonplaats. Zodra ze die hebben dan nemen ze contact op.

Poging 3: Klantenservice kan Guidon niet bereiken want het is daar erg druk aan de telefoon.

Poging 4: (afgelopen vrijdag) Klantenservice komt er niet door bij Guidon, maar ze bellen mij voor 17 uur terug. Dat heeft klantenservice tot op heden niet gedaan.

Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail met een enquête omdat ik vandaag contact zou hebben gehad met Jaimy van de klantenservice. Je raad het al, ik heb geen contact gehad met de klantenservice.

Toch maar weer (voor de inmiddels 5e of 6e keer) de enquête behoorlijk ontevreden ingevuld. En ja, ik mag gebeld worden.

Nu zit ik ondertussen twee maand met problemen en Guidion moet nog een monteur aannemen in de buurt van mijn woonplaats.

Dat kan toch niet waar zijn zou je zeggen, maar ja, mij overkomt het. Hoe moeilijk kan het zijn om een storing op te lossen, de rekening incasseren gaat wel steeds.goed.

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Bonne Rozema, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en het spijt mij zeer dat het contact met Guidion zo krakkemikkig verloopt, dat is absoluut niet wat ik voor ogen heb! Daarom wilde ik meteen voor je aan de slag om dit bij Guidion te escaleren, alleen zie ik dat het je inmiddels is gelukt op een afspraak met Guidion in te plannen. Hoewel het wel nog langer duurt dan ik had gehoopt ben ik wel blij dat het is gelukt en er in ieder geval een datum staat.

Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, geef het gerust aan. Voor nu heb ik vertrouwen in de komst van de monteur en hoop ik dat je snel weer kan genieten van het Internet! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bonne Rozema, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en het spijt mij zeer dat het contact met Guidion zo krakkemikkig verloopt, dat is absoluut niet wat ik voor ogen heb! Daarom wilde ik meteen voor je aan de slag om dit bij Guidion te escaleren, alleen zie ik dat het je inmiddels is gelukt op een afspraak met Guidion in te plannen. Hoewel het wel nog langer duurt dan ik had gehoopt ben ik wel blij dat het is gelukt en er in ieder geval een datum staat.

Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, geef het gerust aan. Voor nu heb ik vertrouwen in de komst van de monteur en hoop ik dat je snel weer kan genieten van het Internet! 🙂

Dat is bijzonder. Ik weet niks van een afspraak met Guidion. Geen idee wanneer ze langs komen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bonne Rozema, ik help je graag aan deze informatie! Sorry dat je hier niet van op de hoogte bent, de communicatie van Guidion verbaast mij erg. Ik stuur je snel via een privébericht je afspraak en de bijbehorende link toe. 

Mocht er nog iets spelen, geef het gerust aan, ik help je graag aan een oplossing!

Reageer