Beantwoord

Heeft T-mobile ook internet beveiligingssoftware ter beschikking?

  • 17 May 2022
  • 8 reacties
  • 1039 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 22 reacties

Heeft T-Mobile ook de mogelijkheid om internet beveiligingssoftware te downloaden, installeren en registreren? Andere providers bieden dit soort pakketten wel aan. Soms tegen meerprijs. Ik zie dit nergens bij T-Mobile.

Bij Ziggo heb je Safe Online

icon

Beste antwoord door TMTV 17 May 2022, 20:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @nc1264,

Welkom op de Community!

T-Mobile biedt inderdaad geen antiviruspakket aan, maar je kunt wel zelf zo'n pakket aanschaffen of voor een van de gratis opties gaan. Er lijkt bij T-Mobile wel iets in de maak te zijn op dit gebied. Zie daarvoor onderstaand topic. Maar dat is geen vervanger voor een goede virusscanner.

 

Reputatie 2

Ik heb nu ook deze gevonden: Centraal wachtwoordbeheer: veilig online | T-Mobile Thuis

Vreemd dat dit niet met grote letters op de website staat. Is toch best wel belangrijk

Reputatie 2

Hoi @nc1264,

Welkom op de Community!

T-Mobile biedt inderdaad geen antiviruspakket aan, maar je kunt wel zelf zo'n pakket aanschaffen of voor een van de gratis opties gaan. Er lijkt bij T-Mobile wel iets in de maak te zijn op dit gebied. Zie daarvoor onderstaand topic. Maar dat is geen vervanger voor een goede virusscanner.

 

Ik heb mijn FritzBox 7590 er weer tussen gezet. Hangen ook mijn vaste lijn telefoon toestellen aan.

Ik heb nu ook deze gevonden: Centraal wachtwoordbeheer: veilig online | T-Mobile Thuis

Vreemd dat dit niet met grote letters op de website staat. Is toch best wel belangrijk

Tja is dit echt zo belangrijk om het via je provider af te nemen, zelfs als het “gratis” zou zijn betaal je er voor maar dan hoef je er geen 39.95 per jaar voor te betalen, dit regel je toch zelf goedkoper en beter.

Hoi @nc1264,

Welkom op de Community!

T-Mobile biedt inderdaad geen antiviruspakket aan, maar je kunt wel zelf zo'n pakket aanschaffen of voor een van de gratis opties gaan. Er lijkt bij T-Mobile wel iets in de maak te zijn op dit gebied. Zie daarvoor onderstaand topic. Maar dat is geen vervanger voor een goede virusscanner.

 

Ik heb mijn FritzBox 7590 er weer tussen gezet. Hangen ook mijn vaste lijn telefoon toestellen aan.

Wat heeft dit met internet beveiligings-software bij T-Mobile te maken, natuurlijk wel een dijk van een Modem/router, stuk beter dan de Zyxel van T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +6

@Doornekamp33 Zoals ik in dat topic schreef, gaat T-Mobile de software van die F-Secure router verwerken in hun eigen Zyxel. In elk geval in de T-50, want daar heb ik de code in de firmware gevonden, maar het lijkt me logisch dat de nieuwe T-54 ook gaat volgen. Hoe ze dat als dienst precies gaan inrichten is nog niet duidelijk.

@TMTV , Als je deze link die @nc1264 Had gepost bekijkt kun.je daar F-Secuur voor 39,95 per jaar of 74.95 voor 2 jaar aanschaffen.

https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/veiligheid

Lijkt eerst alleen wachtwoord beheer zijn tot je op de link bestel F-Secuur en krijg je het complete pakket.

Reputatie 2

Dit bestel proces is uitermate vaag te noemen. Ik heb het nu gedownload en geinstalleerd en ik begrijp werkelijk niet wat F-Secure heeft weten te verzinnen. 

Het lijkt idd om Safe te gaan….maar F-Secure Safe is de nieuwe naam. Heb contact gehad met hun helpdesk.

Het fraaie is nu dat de Vault variant op de iPhone niet bestaat en je daar een andere licentie op moet hebben. Synchroniseren op computers kan...maar niet met je telefoon/tablet erbij. 
Heb al geklaagd dat hun produkten te vaag zijn. De persoon van de helpdesk zit nu ook te zweten

Reputatie 2

Dit gesprek is wel interessant. F_Secure KEY is 'deprecated' en is vervangen door iets nieuws waar je dus aparte licenties voor moet hebben. Ze gaan met T-Mobile praten waarom ze KEY nog verkopen. Is een gezamelijk probleem denk ik.omdat ook F-Secure dit gewoon laat zien