Help? Adreswijziging + verlening beide abbonomenten gaan fout!

  • 22 January 2023
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Paar weken geleden dacht ik alles goed te hebben geregeld (via klantenservice telefoon.)

 

Maar niet dus.

 

Afgelopen Donderdag, geen tv en internet…

Dit zou als goed is pas vanaf Dinsdag bij het nieuwe huis beschikbaar. Maar kan dit nergens vinden. Alleen “gedeactiveerd.”

 

Dus door verhuizing meteen al door mijn MB’s. Nu maar aanvullers gebruikt. Naast dit kreeg ik mijn adres niet gewijzigd voor mobiel. Dus maar op verleningen geklikt en daar de juiste aangemeld. Nergens van bevestiging gekregen. Zelfs nu niet terug te vinden. Terwijl ik wel een app had gekregen dat het meteen zou ingaan. Not… 

 

En ineens geen klantenkorting.. euh? Help?

Dus via de chat contact geprobeerd te zoeken… Ik was bijna aan de beurt en werd er uit geknikkerd. Nog een keer geprobeerd, zegt die dat niemand beschikbaar is… Zodoende kom ik hier…

Dus als iemand van Klantenservice mij zou kunnen bellen. GRAAG… heb verder bijna geen MB’s meer.

 

Ik ga niet onnodig veel betalen voor service die ik niet krijg…

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @suzanne, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Op de Community hebben we niet de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met je, dit doen we online. Uiteraard help ik je dolgraag met het thuis-abonnement. Ik stuur je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je de komende zeven dagen via mobiele hotspot onbeperkt bereikbaar bent. Check jouw privé-inbox straks voor de vouchercode.

Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze enkel te activeren zijn wanneer je een simkaart van T-Mobile, Ben of Tele2 gebruikt. Activeer de voucher(s) door een sms te sturen naar 2244 met daarin de vouchercode. Dan ontvang je binnen tien minuten de bevestiging van activatie en hoef je tussendoor ook geen GB's aan te vullen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @suzanne, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Op de Community hebben we niet de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met je, dit doen we online. Uiteraard help ik je dolgraag met het thuis-abonnement. Ik stuur je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je de komende zeven dagen via mobiele hotspot onbeperkt bereikbaar bent. Check jouw privé-inbox straks voor de vouchercode.

Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze enkel te activeren zijn wanneer je een simkaart van T-Mobile, Ben of Tele2 gebruikt. Activeer de voucher(s) door een sms te sturen naar 2244 met daarin de vouchercode. Dan ontvang je binnen tien minuten de bevestiging van activatie en hoef je tussendoor ook geen GB's aan te vullen.

Reageer