Beantwoord

Help met om dingen aan te passen

  • 27 March 2023
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

Wie kan mij helpen en het uitleggen?

Allereerst krijg ik het al niet voor elkaar om mijn zakelijke mobiel adres aan te passen. Om deze reden kan er geen korting verrekent worden. 

Daarnaast ben ik bezig met mijn TV + internet abbonement aan te passen. Mijn broer heeft ZONDER kortingen oid, zijn internet al €15,- goedkoper!!!

Mijn broer betaald voor het gehele abbonement €52,00 terwijl ik minimaal €61,- moet betalen voor precies hetzelfde. 

Heb je iemand aan de telefoon die kijkt niet eens die zegt alleen maar ja je heb verschillende abbonementen, wil totaal niet meewerken. 

Ik ben de wanhoop nabij, vind dit echt niet fijn dat T-mobile zo slecht bereikbaar is!! 

Daarnaast betaal ik voor tv kastje, terwijl je er standaard 1 hoort te hebben.. Wij hebben er maar 1.. 

 

Ben er al 3 uur mee bezig en kom geen steek verder 

icon

Beste antwoord door eric 27 March 2023, 16:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @will89e ,  welkom bij de community

Op dit forum spreek je met andere medeklanten over consumenten producten. Er zijn ook moderators die meekijken, maar ook die hebben geen inzicht in zakelijke producten en CRM systemen.

Voor T-Mobile zakelijk is er een eigen helpdesk en afhankelijk van de omvang van het zakelijk account, accountmanagers om je te helpen. Bel daarvoor 0800 - 7112.

Dankjewel voor je reactie. 
Het probleem is dat ik bij T-mobile ook niet geholpen word. Er klopt helemaal niks van, ook mijn kosten per maand zijn heel raar… maar er is niemand die naar t-mobile thuis goed kan kijken & zakelijk lukt het niet om adres te wijzigen. Dus maakt niet uit of ik privé of zakelijke heb… bij beide heb ik problemen waar ik niet goed in geholpen word 

Reputatie 7
Badge +14

T-Mobile thuis is gekoppeld aan een huis adres, dus dat zal wel kloppen. Klantvoordeel kan alleen als mobiel op hetzelfde adres staat. Dus zakelijk zal aangepast moeten worden, als je dat niet zelf kan, dan zal de klantenservice dat moeten doen. (indien toegestaan binnen jouw zakelijk contract)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @will89e, voor het overzicht plaats ik alle vragen + antwoorden onder elkaar in een opsomming:

  • Allereerst krijg ik het al niet voor elkaar om mijn zakelijke mobiel adres aan te passen → Dit gaat via jouw My T-Mobile account, tenzij het een bedrijfs-abonnement is, dan dien je dit met de accountmanager te regelen;
  • Daarnaast ben ik bezig met mijn TV + internet abbonement aan te passen. Mijn broer heeft ZONDER kortingen oid, zijn internet al €15,- goedkoper!!! → Het kan voorkomen dat naasten een ander abonnement hebben waardoor er andere kortingen worden toegepast. Dit komt doordat we een paar keer per jaar andere propositiepakketten aanbieden om het zo aantrekkelijk mogelijk te houden voor iedereen;
  • Heb je iemand aan de telefoon die kijkt niet eens die zegt alleen maar ja je heb verschillende abbonementen, wil totaal niet meewerken. → Ik vind het geen enkel probleem om voor je uit te zoeken waar dit verschil dan in zit, maar het is niet toegestaan om het abonnement van een ander te bekijken; daar dient eerst een ID-check voor gedaan te worden en dat kan alleen met de contactpersoon of contactpersonen die op dat adres geregistreerd staan, of uiteraard met de contractant zelf. Ik hoop dat je dit begrijpt;
  • Daarnaast betaal ik voor tv kastje, terwijl je er standaard 1 hoort te hebben.. Wij hebben er maar 1..  → Iedereen betaalt voor een TV Box. Indien je liever geen TV Box gebruikt, kun je ervoor kiezen om via de T-Mobile TV-app te kijken, dan verwijder je de box uit jouw abonnement via My T-Mobile en kun je voor € 12,50 per maand van TV genieten.

Hopelijk hebben we zo alle vragen beantwoord! Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat het weten. We staan altijd voor je klaar! 😄

Reageer